{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.074 visninger | Oprettet:

SINDSYG KÆLLING!! {{forumTopicSubject}}

Ja så fik min bror og jeg så denne her med på opleveren: Vi skulle besøge en ven som bor ude bag noget som hedder volslev eller sådan noget.. En lille by ude bag ved støvring. Nå men de 5 km mellem de 2 byer er mc himmel: Mange fede skarpe sving efterfulgt at små lige stræk. Så den får noget gas. Inden volslev er der et lige stykke så der får min gixxer da noget at leve af, det indrømmer jeg blankt. Nå men på tilbage vejen hvor vi nærmer os et hus som ligger ca 700 meter eller sådan udenfor volslev, kan jeg se en person gå ud på vejen. Jeg slipper gassen lidt, ned omkring de 80. Vil gætte på der er ca 500 meter hen til vedkommende da endnu en person går ud ved siden af vedkommende så de blokkere vejen... først ser det ud som person 1 er på vej over vejen. Nu tænker jeg så: Ok WTF sker der her. Så jeg bremser ned, ca 100 meter før begynder de at stå og blafre og nu ved jeg så at der er noget galt. Jeg bremser alt hvad jeg kan, kontra styrer venster uden om dem og så: SMASK hæver kællingen lige en håndfuld grene op i visir højde så det bare siger skrald i min hjelm, på det tidspunkt er mine hjul låst og jeg lukker bare bare for tændigen, ud med støtte foden, vender mig om og ser: en far, hans datter og sikkert svigersøn komme hen og begynde at råbe og skrige af mig som sindsyge. I mellem tiden er min bror standset og kommer hen til os. De tænder fuldstændig af med at vi skal fanme ikke kører race her osv osv og vi larmer. Og at der hver weekend kommer 25-30 motorcykler forbi som alle tror det er en racerbane og alle mine bøsse mc venner skal have nogen tæsk. Kigger over på min bror som er på vej til at tænde af og ryster bare på hovedet. Vi forklarer at hvem der bruger denne vej ikke kan være vores problem osv. Efter ca. 5 minutters møgfald fra dem, sætter vi os op på kværnene og min bror rulle afsted med gas. Sønnen står og peger og kæfter endnu op om at vi ikke skal larme.... Begrænseren væk derfra. Jeg indrømmer da blankt at vi kom for stærkt første gang. At der kommer en masse mc´s hver weekend og gør det samme på samme sted kan da ikke være mit problem, men nu var de åbenbart blevet enige om at nu skulle hammeren falde... Klappe dem ned gad jeg ikke, syntes ikke lige at en voldsdom vil klæ mig og sådan som de skabte sig kan jeg kun blive flov på deres vejne. Havde de stoppet os lidt mere ufarligt og snakket pænt til os havde de også fået et pænt svar igen. Så jeg kan kun opfordre alle som kører fra volslev og til støvring om at give den bundgas forbi den lille gård/hus som ligger på højre hånd 700 meter eller sådan uden for volslev. Det er den eneste bygning der ligger på den lige strækning.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SINDSYG KÆLLING!!
  • #1   24. apr 2005 He he jeg har prøvet noget lign med en gammel mand der himlede op om at jeg var gal i hovedet og sindsyg (Hmm GS 450 standart og stille cruise) Jeg kunne heller ikke andet end at ryste på hovedet af ham.
    Jeg må da blankt indrømme at hvergang jeg kører forbi i bilen (Som larmer ok meget smiley får den noget at leve af....

    Men hva fan ligner det at smide en håndfuld grene i hjelmen på dig??
    Der havde jeg seriøst tændt af og ja jeg må nok personligt indrømme at jeg nok ikke kunne styre mig.....
    Og jeg havde nok lagt et røgslør så de ikke kunne se hvad der var sket smiley


  • #2   24. apr 2005 hold da kæft man.......... jeg tror nok lige at jeg havde taget mobilen frem og ringet efter de største gutter jeg kender... ej.... kan egentligt godt forstå dem at de er lidt sure.... men det giver dem satme IKKE ret til at give dig en stak grene i hovedet... helt ærligt... jeg tror at jeg havde ringet efter politiet.....

  • #3   24. apr 2005 Sådan en Møgso!

    Det eneste hun får ud af det er at man kører endnu hurtigere forbi!
    Det er sq utroligt folk ikke fatter det har lige den modsatte effekt at råbe og skrige.... Hvis hun bare havde sagt det stille og roligt, kunne man måske godt se det ikke var så smart at køre stærkt forbi hende...


  • #4   24. apr 2005 FÅÅÅÅÅÅÅÅRK!!!

    Tror personligt jeg havde stået og hoppet på hele familien endnnu. Var selvfølgelig først begyndt at hoppe efter jeg havde tvunget hende kællingen til at æde de grene hun havde i hånden, sammen med det træ de kom fra...!!! Tror seriøst ikke jeg havde kunnet styre mit temperament...

    Søren


  • #5   24. apr 2005 Hold da op for et sindssygt kvindemenneske.... det kunne da godt have gået galt!! Håber ikke hun fik smadret din hjelm alt for meget - lyder til det var det eneste der kunne have taget skade.


    Nu siger du lige Støvring/Volslev - er det støvring nede omkring randers? for jeg kan ikke finde noget volslev heroppe ved støvring syd for aalborg.


  • #6   24. apr 2005 Nikolaj, kan se du bor lidt udenfor Nibe - så det må jo næsten være den støvring heroppe omkring så smiley Du må lige forklare hvor det volslev ligger, så vil jeg lige køre forbi og se hende træ-damen her næste weekend, når jeg alligevel skal en tur sydover.

    ... men larm kommer der desværre ikke meget af fra min, da det stadig er 2 standard potter smiley


  • #7   24. apr 2005 Jeg syntes det lyder til at du kørte meget ansvarligt. Bare det at du havde set dem længe inden og tog gassen af tideligt... Det viser da at du er opmærksom og respektere folk der er i nærheden af vejen.
    Så jeg kan slet ikke se at det skal give dem ret til at gribe til selvtægt. Hva de har gjort kan jeg kun se som ulovligt og burde sku straffes. Havde grenene fx været lidt større, kunne det jo måske have været livsfarligt for dig (Ikke at det ikke var med den manøvre de lavede).


  • #8   24. apr 2005 Der er kun en ting at gøre, vi samler 50-100 mcér og så holder vi et mindre træf uden for det hus. og evt lidt dragrace hen af vejen, så længe panserne ikke er der. Så kan de sgu lærer det smiley

  • #9   24. apr 2005 @Smut
    - Man burde gøre det smiley Bare så de lærer at man altså ikke går ud og smider grene i hovedet på en MC'ist ....


  • #10   24. apr 2005 go ide smut!!
    tænkte lige det samme!
    vi bliver da nød til at lave en tur derud, så vi ka se hvem fjolserne er.


  • #11   24. apr 2005 Woohoo... virksomhedsbesøg i voslev... eller hvad man nu siger smiley
    Så vil jeg gerne have en af dem her bag på.. pyt med der står suzuki...
    (link fjernet)


  • #12   24. apr 2005 HEHE... Nu ved vi da hvor vi skal mødes næste weekend til lidt motorkoncert gutter... smiley

  • #13   24. apr 2005 Hva' fanden sker der for den kælling..
    Tror seriøst ikk' at jeg ville ku ha styret mit temperament i den situation.. Helt sikkert at jeg havde prøvet på at rykke hele den familie i jorden.. Sån cirka som Søren B skriver..


  • #14   24. apr 2005 Min udstødning larmer ret meget og en gammel mand på cykel kørte ud foran mig inde i byen og skældte ud over at jeg kørte sindsyg stærkt. Jeg kørte 55 km/t.
    Nogle mennesker fatter bare ikke at tænke sig om. Her for et par uger siden kørte jeg hjem fra Aalborg (i bil). Kørte 95 km/t ca. og blev overhalet konstant. Og så brokker folk sig over at unge mennesker kører for stærkt - nemlig nej! Hvad med at feje for egen dør, før de kæfter sådan op og brokker sig?


  • #15   24. apr 2005 altså hvis du havde haft ok meget fart på og så lige en håndfuld grene i hjelmen kunne jo sådan set have været livs farligt.. hvis det var mig havde jeg klappet dem alle en..!

  • #17   24. apr 2005 jeg er sku med på en fællestur forbi næste wekend.
    det kunne være et godt sted at holde rygepause foran huset. (må man så gerne køre uden potten på )
    mvh rené c


  • #18   24. apr 2005 Min fejl byen hedder Volsted. Ser ud til at huset ligger på støvringvej som sagt et lille stykke udenfor byen.
    Det eneste de har opnået fra min side er jo klart at næste gang, og nu blvier der sku da klart en næste gang, ja så får den fanme bundgas når jeg kommer forbi.


  • #19   24. apr 2005 God idé bare af med potterne drenge, også bare forbi med fuld drøn. Du skulle bare have kørt dem ned til at begynde med..bare lige et par gear ned på baghjul også afsted...

  • #20   24. apr 2005 Hvor i Dk er det, for jeg kunde da godt finde på at bruge en weekend på den vej. Det skal lige siges at jeg kører med fuld udblæsning med et 2 i 1 udstødning som ikke er helt stille smiley
    LEDE MØJ SÆK, jeg var fanme blevet sur hvis hun havde gjort sådan ved mig.

    Nogle siger fælles tur? Jeg er med.

    Pierre


  • #21   24. apr 2005 Ja nogle folk er rablene gale... jeg har også prøvet at folk hopper ud på vejen foran mig!!! de er jo ikke rigtigt raske!! det er jo ikke vores skyld de køber et hus der ligger helt ud til vejen!... dumme bonderøve.

  • #22   24. apr 2005 Umiddelbart ville jeg da mene der var grundlag for en politiandmeldelse fra din side. Det hun gør er groft uforsvarligt og bør straffes. Hvem ved måske gør hun det igen og nogen kommer til skade. At du kører frisk berettiger ikke til selvtægt.
    Måske er der nogle jurister eller lign. herinde som kan oplyse hvad man skal gøre i den situation ??




  • #23   24. apr 2005 Frank tvivler på jeg vil få noget som helst ud af det. Sådan sager er altid ord mod ord så jeg tror desværrer ikke jeg opnå noget somhelst ved at ringe efter dem med blå blink, plus de at de normalt heller ikke er fans af bikes med loud pipes:)

  • #24   24. apr 2005 Nej det kan du have ret i Nikolaj. Jeg går bare og bliver nervøs for sådanne psykopater. For hvad finder hun på næste gang, når nu grenene ikke havde den effekt hun havde håbet på ??
    Lyder jo til hun er uden for terapeutisk rækkevidde......


  • lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #25   24. apr 2005 har prøvet det samme med min nabo længere nede af vejen.... havde fået cyklen men ik kortet men kunne ik lade værd.. men 1´ gang gik det for ham, men det gjorde det ik 2´ gang ""BANG"" siden har han aldrig gjort noget

  • #26   24. apr 2005 Hvor ligger det....

    Jeg er også klar smiley


  • #27   24. apr 2005 Kan det passe at det er her: (link fjernet)

    (Lige ved vejnavnet)


  • #28   24. apr 2005 Den skulle så lige have været lavet til et kortlink... ups.

    Grr... hvorfor er rediger-knappen blevet fjernet smiley


  • #29   24. apr 2005 Der bliver buller bassen sgu drejet ud om iaften med fuld raket og 10000 rpm forbi ........ se en udbrændt v2'er den kan høres

  • #30   24. apr 2005 Ja Anders K. det er hus ligger omkring J´det i støvringvej. Somsagt er det de eneste hus på strækningen, mener jeg så at en af bygninger var ved at få lagt nyt tag på.

  • #31   24. apr 2005 Habde sgu nok anmeldt dem for overfald ....SÅ ku de sgu få en dom. .....elllers ved jeg sgu ik....er lidt hidsig så i sådanne en situation havde jeg jo nok haft svært ved at behærske mig............sådanne nogle psykopater skal sgu ikke have lov til at gøre hvad det passer sig..... de skal meldes, næste gang er det en uskyldig der er usikker på BIKE der får noget i hoved...så falder han

  • #32   24. apr 2005 lol jeg syntes at i skal Lave et uformelt MC træf her
    husk mindre grupper af 10 af gangen så kan det ikke kaldes træf og så passerer huset i grupper med 2min mellem rum lave donuts, burnouts i deres indkørsel så skriv lige hvordan det gik til os på øen glæder mig meget til at se om det bliver til noget........sådanne nogle PSYKOPATER......og lige en sidste ting.........SPÆND HJÆLMEN....PS håber ikke du kom tilskade


  • #33   24. apr 2005 PS jeg ved at der er et par pansere herinde så de ved måske noget. der er en med en kawa 1000. skriver lige hvem


  • #34   24. apr 2005 Jeg tror at hudle valby er panser

  • #36   24. apr 2005 Vil lige starte med at sige, FUCKING MØGSÆK.. når det så er sagt, så synes jeg at ideén om at aflægge dem et besøg er en fed ide og jeg er frisk..

    Skal vi ikk håbe på godt vejr i næste week også lave et lille "træf" (foran deres hus) og bagefter trille lidt rundt i landskabet?


  • #37   24. apr 2005 nåå ja jørgen D er jo også POLITIMAND i HILLERØD glemte jeg lige så han har jo også forstand på det

  • #38   24. apr 2005 Hehe jeg har nu ingen planer om at fortælle politiet at jeg kom for stærkt forbi deres hus. Sjældent man møder en imødende politimand når man har en sportspotte på. Kan da håbe på hun hopper ud foran en traktor eller noget endag.

  • #39   24. apr 2005 Jeg er enig med Nikolaj N - tvivler på der vil være noget i det, at melde hende.


    Bortset fra det - så synes jeg da også helt klart at vi skulle køre en bette tur, eller to, forbi deres hus med bundgas - jeg kan desværre ikke bidrage med ret meget larm smiley

    Vejrudsigten er lidt tam indtil videre, men for næste weekend:

    Lørdag og søndag:
    Noget ustadigt, men ret lunt.


  • #40   25. apr 2005 Synes bestemt det er en go ide, at aflægge dem (ca 200) besøg med bundgas den kommende weekend!

    Desværre skal vi ha vores unger - ellers var vi med...!
    Hva med weekenden efter igen....? LOOL

    Mødested, så tur(ene) ka koordineres?


  • #41   30. apr 2005 Bliver det til noget med besøgene hos familien Torskedum her i weekenden må I meget gerne gi´ en update...


  • #42   28. maj 2005 Har lige læst alle indlæg.....fuck en klam so. Hvad fanden tænker hun på.....håber hun gør det samme mod en rocker en eller anden dag.....SÅ kan hun lærer det...hehe

    Hmmm, blev den tur egentlig nogensinde til noget??

    ***Skøøøøøøønt med det gode vejr***


  • #43   16. jul 2016 Med den opførsel risikerer de jo bare en brostensregn næste gang at der kommer nogen forbi...

  • #44   16. jul 2016 11 år senere.

  • #45   16. jul 2016 Og ikke en hjernecelle klogere ...

  • #46   16. jul 2016 jeg er stadig dum som en skovl smiley

  • #47   17. jul 2016 Nick, da ikke min skyld at det popper op og ser ud som et nyt eller aktivt emne og det så ikke er det. Bazoom burde bare sørge for at tråde blev låst 1-2 år efter sidste svar.

Kommentér på:
SINDSYG KÆLLING!!

Annonce