1.501 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Aarrhh lang tid og taksator rapport Aarrhh lang tid og taksator rapport

Der var en der bakkede ind i mig den 18 maj
Kørte til forhandleren den 19 maj
Han skød den til totalskade
Forsikringen ville have en liste over ødelagte dele
Det fik jeg så den 29 maj... men kun en kopi til mig
Ikke til forsikringen.

Og venter stadig på de sender en kopi til forsikringen så taksatoren kan komme i spil

Det tog han ca 4 min at lave listen


Belastende at gå og vente i det her sommer vejr smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aarrhh lang tid og taksator rapport
  • #2   7. jun 2018 Ja, hurra. hvad nu hvis trådstarteren er en fattigrøv...Jeg kunne sørme godt tænke mig en "ekstra" mc. Men så skulle jeg ha truffet nogle andre valg tidligere i livet. Men nu hænger jeg på konsekvenserne af, at jeg var blæst som teenager. Og måske også af ting, som jeg ikke var herre over...Men vi er altså nogle, som bare skal være glade for den mc, som det er lykkes at anskaffe sig trods alt....altså smiley
    Men hvorfor kan trådstarteren ikke selv sørge for, at forsikringsselskabet får hans egen kopi....Det kan sgudda ikke passe, at det skal tage 7 lange og 7 brede for at sende den fra forhandlerens side. De ved da godt hvilket vejr der er lige nu. Og at det fører til stærkt nedsat livskvalitet at være sat på reservebænken uden mc. Jeg ville rykke dem eller sende min egen kopi til forsikringen...


  • #3   7. jun 2018 Jeg har hus . 2 biler og 4 børn
    Så er også glad for den ene jeg har smiley
    Jeg har rykket og rykket og har også sendt min kopi til dem smiley


  • #4   7. jun 2018 Er det ikke at ringe til forsikringen, og få deres taksator til at rykke værkstedet

  • #5   7. jun 2018 Det har de prøvet... men de tager ikke telefonen pga travlhed ;-(

  • #6   7. jun 2018 Det lyder ret uprofessionelt

  • #7   7. jun 2018 Ja helt vildt
    Og det er endda en stor forretning


  • Klaus K
    Klaus K Tilmeldt:
    mar 2011

    MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 36
    #9   7. jun 2018 Mere interessant er da hvilken forhandler, der ikke tager sin telefon. De må jo ikke have hørt om service i den biks.


  • #10   7. jun 2018 Tryg forsikring
    Men de gør ikke noget forkert
    De venter på forhandleren


  • Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    feb 2016

    Følgere: 1 Svar: 148
    #11   13. jun 2018 Hvordan med, at finde en anden forhandler??

Kommentér på:
Aarrhh lang tid og taksator rapport

Annonce