{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.366 visninger | Oprettet:

Kan man syne en MC efter omregistrering? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved at ældre motorcykler skal synes i forbindelse med omregistrering, og derfor har jeg altid fået dem synet først, og siden omregistreret i eget navn.

Men skal det nødvendigvis være sådan? Er det muligt at omregistrere cyklen til en selv, og dernæst få en frist på, hvornår den skal være synet? (Sådan at sælger ikke skal syne cyklen først før salg).


Kommentarer på:  Kan man syne en MC efter omregistrering?
  • #1   7. jun 2018 Nej, kan først om registreres efter at den er synet, men hvis der er plade på har du tre uger til at få den synet og om registreret!

  • #2   7. jun 2018 Det mente jeg nok. Men hvis sælger nu fx. vil have at man omregistrerer den til eget navn når man køber cyklen af ham, og han ikke har synet den - ja - så kan det jo ikke lade sig gøre.

  • #3   7. jun 2018 Nej, men han kan jo bare syne den, synet holder et år, og så kan han jo forlange at den skal omreg. inden du kører med den. Men hvis du har kig på en, og sælger ikke ved hvordan det fungerer, så er det bare videre til næste, der er da nok til salg smiley

  • #4   7. jun 2018 @2 så er sælger en båtnakke.... det er jo ham der gerne vil af med cyklen, så må han få den synet så den kan omregistreres på stedet

  • #6   7. jun 2018 #5 Nej, intet der kommer fra EU kan være godt, og da du er er en fattigrøv, burde du af alle være imod det smiley

  • #8   7. jun 2018 #7 Tja, ud fra dine mange tråde, burde du da være, men stik mig en million, så ser vi på det igen smiley

  • #10   7. jun 2018 #9 Nå nej, jeg har vel misforstået det med at være i flexjob, arbejdsprøvning og hvad du eller har skrevet om smiley Men hvis det er en guldgrube, så er der satme da noget helt galt, for jeg har det rimeligt stramt med en pension!
    https://www.motorcykelgalleri.dk/forum/off-topic/314184-det_spoeger_vist_xd


  • Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

    Emner: 6 Svar: 188
    #12   7. jun 2018 Der mangler altså en "thumbs down" funktion på disse sider.

  • #14   7. jun 2018 Tja, jeg mødte dig i 2013, og der var du sygemeldt! at du så 5 år efter er på revalidering (som er ca. det samme som kontanthjælp, been there done that) så er du godt nok velhavende!! Så jeg undskylder, på min egen fattige røvs vegne, man er vel en velanskreven bums smiley

  • #17   7. jun 2018 #15 Skal vi ikke bare tage den over FB, der er jeg heller ikke, og med dig får man aldrig ret smiley Jeg prøvede engang at fortælle dig hvordan det foregik i et bageri (og jeg har kendt til det siden jeg var 5 år) men nix, alt hvad jeg sagde var noget vrøvl, du vidste bedre! Ikke at jeg har noget imod dig, for det har jeg ikke, men få dog lige lidt styr på dit vrøvl, bare engang imellem smiley smiley
    PS Hvis det var "bunden" så vil jeg sgu nødigt opleve dig på "toppen"!
    Måske noget maniodepressiv der spøger?? smiley smiley


  • #18   7. jun 2018 Sikke en udvikling sådan en gang omregistrering kan tage.. smiley

  • #19   7. jun 2018 #18 Ja jeg havde sgu nok også droppet det, mage til vrøvl smiley

  • #20   7. jun 2018 Emneskift... Min kobling driller ?? smiley

  • #21   7. jun 2018 smiley

  • #22   7. jun 2018 Jeg er en vaskeægte fattigrøv ,......Håber du kan bruge det ved omregistrering... smiley smiley

  • #23   7. jun 2018 Jeg er topskatteyder men hader også EU og Merkel.

    Periodisk syn på MC? Er det ikke noget med at under 5% af biluheld skyldes tekniske fejl, endda før periodisk syn blev indført? Bare endnu en pengemaskine og mulighed for at regulere og kontrollere os i hoved og røv.

    Nationalstaten tilbage.... politikerne ud og valgretten begrænses til mænd over 35 der ikke modtager fattighjælp som grundloven oprindeligt var udformet... og ubetinget udvisning ved fængselsdom til alle udlændige

    ... men bortset fra det er sælger stadig en båtnakke smiley


  • #25   8. jun 2018 så blot mulighed for at ventilere mine bizzare holdninger..... det er godt for familielivet, så fik konen ikke bank den dag

  • #27   8. jun 2018 #26 Du forkæler hende altså, det gør du bare smiley

  • #28   8. jun 2018 Per T: Ja, nu må jeg altså også give mit besyv til omregistrering: Hvorfor er jeg dummere og skal ha frataget min stemmeret fordi jeg er på fattighjælp? Kender du virkelig ingen fattige, som er både mere intelligente og engagerede i samfundet end gennemsnitsdanskeren? Shiiit, Per....Og jeg gik og troede at jeg kommer meget lidt ud blandt folk. Men du blander dig måske kun med andre (bedste-borgere. Værdige til deltagelse i samfundet. Cremen. Eller hvad i kalder jer. ) som er "over gennemsnittet."
    Må jeg ha lov til at gøre dig opmærksom på, at det er en syg indstilling at ha. Især i et land, hvor de fleste har hvad de skal bruge. Og fandenedme burde være større mennesker end som så.


  • #29   8. jun 2018 #28 Jeg går ind for at alle der er for dumme til at forstå ironi (og jo, den virker fint på skrift også, bare man har mindst tre brikker at flytte med!) skal tvangs steriliseres, og selvfølgeligt have frataget alle rettigheder, dem har de alligevel ikke brug for i de arbejdslejre de skal være i smiley

  • #32   8. jun 2018 #31 Så du fik altså valget mellem den store eller den lille saks?? smiley

  • #34   8. jun 2018 Mig kan de sgu bare sterilisere løs på....Jeg er jo osse elendig til ironi på skrift som ihvertfald tom ved...
    Men det med stemmeretten er for mig tættere på indførelsen af dårekisten, end sterilisering. Og tager de "rigtige" borgere stemmeretten fra de "forkerte" borgere, er alt håb ude. For så vil Venstre og liberal alliance være ved magten til evig tid. UDEN lys for enden af tunnellen. (Og med lys mener jeg IKKE nødvendigvis hverken soc. demo. eller enhedsliste.)
    Og til jer som er enige med per, kan jeg berolige jer med, at selvom os nede på bunden HAR stemmeret, er vi stigmatiserede på rigeligt andre områder i forvejen.


  • #35   8. jun 2018 MS: for at svare seriøst på dit spørgsmål: Politik hander i meget høj grad af hvordan skatteinddrevne midler skal fordeles og anvendes og ikke mindst hvordan og hvor meget der skal inddrives.

    Ved at være arbejdsløs/bistandsmodtager/pensionist osv. er man netto bidrag modtager fra staten. Så da man ikke bidrager med indskud i fælleskassen bør man naturligvis heller ikke have indflydelse på hvordan de inddrevne midler fordeles.

    Partierne i dagens danmark har med meget få undtagelser en "overbudspolitik" hvor man forsøger at købe vælgere ved at love flere penge til diverse bidragsmodtagere. Det fører til en uheldig synergi hvor flere og flere lever af færre og færre menneskers arbejde. Og uanset hvor gode intentioner man har. løber man tør for penge på et tidspunkt.

    Det sjove er, at Grundloven stadig kun giver valgret til folk der "ikke modtager fattighjælp". I dagens danmark er fattighjælp bare ikke defineret, derfor har alle stadig valgret uanset om man bidrager eller ej

    § 29
    Stk. 1.
    Valgret til folketinget har enhver, som har dansk indfødsret, fast bopæl i riget og nået den i stk. 2. omhandlede valgretsalder, medmindre vedkommende er umyndiggjort. Det bestemmes ved lov, i hvilket omfang straf og understøttelse, der i lovgivningen betragtes som fattighjælp, medfører tab af valgret.

    http://www.grundloven.dk/

    ps - det er min holdning og den har intet personligt med dig eller andre på "fattighjælp" at gøre, det er alene et pragmatisk synspunkt på hvordan vi bedst sikrer Danmarks fremtid


  • #37   8. jun 2018 Jeg hader når der går politik i den her, skal vi ikke bare sprænge noget i luften, bare for sjov?? Og så kan vi jo lade alle genierne på borgen gætte på hvem det var smiley

  • #40   8. jun 2018 Tja, jeg ville jo nu vi er i gang foreslå at putte en tændsnor i røven på J. B. Olsen, så meget lort og gas må da give et ordenligt brag! Og jeg tror såmænd ikke at der er nogen der rigtigt vil savne ham, såå smiley

  • #42   14. jun 2018 Det er vist bare tid til en morfar. . . . . .

Kommentér på:
Kan man syne en MC efter omregistrering?

Annonce