2.316 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ledow Borelli 250 Ledow Borelli 250

halløj, jeg har gået og luret på diverse mindre MC´er, og har faldet over en Ledow Borelli 250, men jeg vil gerne høre, om der er nogen der ved hvordan de er at køre på, i forhold til en lian 250-4, den skal bare bruges til at tulle rundt på, og til og fra campus, siden de er billige i drift.

Jeg ville nemlig gerne havde en billigt cruiser/chopper, også fordi jeg er på SU og ikke har tid til et arbejde på grund af studie, så tænkte at sådan en ville være perfekt til at spare lidt penge med, både på benzin, men også forsikring.

Jeg at der har været noget snak om kina maskiner, men er selv fingernem, så dette burde ikke være det helt store.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ledow Borelli 250
  • #1   9. jun 2018 Ja du skal da selvføljelig ud at køre på motorcykel , om det så skal være kinesisk eller Benelli fra THansen eller noget brugt af bedre kvalitet .Tjek søge feltet herinde ang kina cykler og dan dit ejet indtryk . Der findes en klub der hedder Kinøjser spørg også der. Min holdning til Kina cykler gør så at jeg ikke har erfaring med dem , god køresommer til dig

• #2   9. jun 2018 Kineserne kom under forskellige navne. Så om det er en Lifan eller anden, så er de temeligt sikkert kommet ud af samme æg. Kineserne er blevet bedre og der er kinesere fra dengang der også har en rimelig god kvalitet. Hvis du er efter den med kæde, tandhjul, lejer, rust og gennemgang af det elektriske og give det en gang rustbeskytter. Jeg ville dog vælge en Benelli som også er kinesisk, men af den bedre kvalitet.

• #3   9. jun 2018 har kigget på de der Benelli, men de koster alt for meget i forhold til hvad de er, og de kommer ikke i den "stil" som jeg søger desvære

• #4   9. jun 2018 Den du nævner er så vidt jeg husker en kopi af Yamaha Virago 250, med v2 motor. Den har ry for at være noget af det bedste fra Kina, og mange gange bedre end Lifan og lignende!

• #5   9. jun 2018 Håber ikke det er imod reglerne at nævne her i forum, men min kone har lige arvet en Lifan/mc4you. Har kun kørt 4500 km og er så vidt jeg ved i helt fin stand. Den skal bare væk, så smid en besked, hvis du er interesseret.

• #6   9. jun 2018 tak for jeres svar ^^ er blevet tilbudt en Yamaha XV 250 til billige penge som jeg køber i stedet ^^ men i skal havde tak for jeres svar alligevel smiley

• #7   9. jun 2018 Så bliver du ikke skuffet , yamahaen er med kvalitetsmæssigt , godt valg !

• #8   9. jun 2018 Jeg eelsker happy ends smiley

Kommentér på:
Ledow Borelli 250

Annonce