{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

b f
b f
Tilmeldt:
2. apr 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Erfaringer Bandit 600 {{forumTopicSubject}}

Halløj Bandit-folk!
Så er beslutningen truffet, jeg skal have bike igen. Mit budget er ca. 40.000, og da jeg er studerende er det vigtigt, at driftsomkostningerne er rimlige.

Jeg har haft følgende bikes i mine overvejelser: Honda cb500. Kawa er-5, suzuki gs 500 e, Kawa gpz 500 s, Honda cx 500, Suzuki katana 600, Honda ntv 650, osv osv.
Men pt. er Bandit min klare farvorit, den er relativt ny (´96-´99 jf. budget), pænt design, kraftigere motor end de andre, og kan forsikres billigt hos IF.

Jeg vil meget gerne høre om jeres erfaringer med Bandit 600 (´96-´99), alt hvad i ved!

Hvilke ændringer er der sket mellem årgangene, har hørt at nogle årgange har skrue-ventiler og andre kører med shims?....hvad er forskellen? (udover det rent tekniske)
Har den nogle særlige svagheder, har hørt noget om at affjederingen skulle være blød?
Hvor ofte skal ventiler stilles, olie skiftes osv?
Hvor langt kan motoren typisk kører, hvis vedligeholdt efter foreskrifterne?
Har motoren særlige svagheder?
Alle informationer om Bandit vil blive modtaget med kyshånd.

På forhånd tak
Frostholm





Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer Bandit 600
  • #1   13. maj 2007 hej

    Startede selv på en bandit 600... det er en fin cykel som kører ganske fornuftigt. Let at gå til...

    Det er rigtig at affjedringen er ret blød.

    Der var ellers slet ingen problemer med min cykel... den kørte fuldstændig som den skulle. Den havde 56k km på klokken da den blev solgt. Jeg har også set et par stykker med 80k km som kørte uden problemer...

    Pas dog på at få kikket den godt efter inden du køber smiley

    /Anna


  • #2   13. maj 2007 Hej