{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

GSR600 - opgradering af affjedring og bremser? {{forumTopicSubject}}

Halløj

Jeg overvejer at opgradere:

1) Affjedringen foran (nye fjedre). Hvilke muligheder er der, og hvilke bør jeg vælge? ... den nærmer sig de 48.000 km, så nye fjedre vil nok ikke skade.

2) Bremseklodser foran (på original skive) for at få mere bid. Hvilke bør jeg vælge? Denne? http://www.sbs.dk/products-1/brake-pads/631-hs


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSR600 - opgradering af affjedring og bremser?
  • #1   17. jun 2018 Jeg kører selv med hyperpro fjedre for og bag, det gjorde noget godt. Jeg kunne tydeligt mærke forskel i lidt mere pressede positioner når jeg kørte.
    Sinter klodserne kører jeg også med. De fungere bare godt. Hvis du vil være ekstra god ved dig selv, så få armerede bremseslanger. Du får en bedre fornemmelse af doseringen.


  • #2   17. jun 2018 Forkæl dig selv med hyperpro for og bag, det vil helt sikkert give dig en helt anden cykel.
    Og glem nu ikke bagenden!!!


  • #3   17. jun 2018 Hyperpro som de andre siger.

    Og SBS kan jeg godt anbefale, kørte med dem på min gamle 99 srad, og har sat et sæt i min nye k8 1000'er, de bremser godt og er ikke specielt hårde ved skiven, hvorimod jeg prøvede nogle fra EBC for nogen år tilbage, der blev skiverne helt revet op... men igen der er også mange der er glade for EBC smiley

    Når ja, som #1 også nævner, så smidt nogle stålslanger på, så bliver det rigtig godt smiley


  • #4   18. jun 2018 Morten P
    Skal du ikke have oprettet den 1000 K8?


  • #5   19. jun 2018 mjo burde jeg nok få gjort, det sker nok lige pludseligt smiley

Kommentér på:
GSR600 - opgradering af affjedring og bremser?

Annonce