735 visninger
|
Oprettet:
R6 forsikring...dyrt? {{forumTopicSubject}}
Hej...Ringede til TopDK og Tryg ang. forsikring på en R6 fra 05´...
Prisen hos Tryg lød på 16.510,- med fuld kasko og en selvrisiko på 7.400,-
Hos TopDk lød den på 14.558,- med fuld kasko og en selvrisiko på 10.188,-
Den sidste var med en smule rabat og fordi der er andre forsikringer der...
Men er det en god pris??....Er 25 år, og har ikke haft Mc før.....
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 66 Svar: 471
jan 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 3 Svar: 9
Hvis du finder noget billigere, må du gerne lige give besked!
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 177
jan 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 266
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 9 MC-er: 6 Emner: 68 Svar: 564
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
http://www.mctc.dk/
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 21 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 170
Jeg er 36 og gav 7 000 kr på min gamle r6 hos tryg!
R6 forsikring...dyrt?