{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.037 visninger | Oprettet:

No noise ørepropper {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået mig sådan et sæt med posten, 175kr inkl fragt.
De skulle være beregnet til MC, jeg er dog mest imponeret over hvor lidt de i grunden virker, faktisk stort set ikke, men jeg fik da en cool lille beholder ud af det... jeg fortsætter bare med at bruge de små gule og hvide skumfiduser smiley

Hvad har folket af erfaringer med netop disse No Noise propper ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  No noise ørepropper
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.850
    #1   19. jun 2018 Har du et link?

  • #2   19. jun 2018 Her er det.

    https://orepropper-shop.dk/nonoise-motor.html


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.850
    #3   19. jun 2018 Åh.. Haha. Ja jeg har ikke prøvet DEM, men nogle magen til. Komplet værdiløse. smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.850
    #5   19. jun 2018 Men det er de lave toner som skader ørerne mest. smiley

    Skumpropper til folket! smiley


  • #7   19. jun 2018 #4
    Det er fint med snorene, så kan man hive dem ud hvis de falder indenfor smiley


  • #8   19. jun 2018 #7 smiley smiley smiley smiley smiley

  • #9   19. jun 2018 Hej Kimse . Købte et sæt ved sidste åbent hus jeg var til , de røg ud ved den første tank , slap af noget skrammel . Som du selv skriver , de dæmper 0

  • #10   19. jun 2018 De sku være meget komfortable på længere ture
    https://youtu.be/eEdf0R5ypsg

    Af samme årsag som jeg stadig bruger sennheiser cx300. På sjette år.
    Kan høre stemmer nogenlunde. Sirener horn osv. Men vindstøj mv dæmpes betragteligt. Og man kan noise cancel med lidt musik på relativt lav vol (ellers giver musikken bare høreskade)
    Hullet i midten af sådan nogen inear speakere er fornemt mhp at man ikke skubber ørevoks ind.
    Samtidig er der et stort udvalg af gummidutter i forskellige størrelser og blødheder, så man kan finde nogen der slutter godt tæt i øret uden at presse for hårdt.
    Efter 4 timer med dem i er det rart at få dem ud en 20 minutter. Men i forhold til mange andre inear headphones og ørepropper jeg har prøvet, så synes jeg næsten ikke man mærker cx300 i øret.
    Ikke med den gummidut jeg har på til mine ører.


    Menøøøh

    Ska ha prøvet meelectronics m6 pro, med et par comply comfort 100 foam propper på.
    Det sku være le créme


  • #11   20. jun 2018 Har nogen der er formstøbte,fra mit arbejde de er gode, også har det firma der laver dem ens form, hvis man skulle tabe dem, går ud fra private sikkert også kan få sådan nogle lavet. Kender ikke prisen, men folk køber jo MC ,tøj og andet udstyr for mange penge,så mon ikke de kunne klemmes med. De hedder PHONAK DOT høreværn telf 70206045

    profilbillede
  • #12   20. jun 2018 jeg kører også med Phonaks propper...de er super behagelige og jeg kan sagtens have dem på hele dagen uden at få ondt.

    Fik dem i Mili


  • #13   20. jun 2018 Sendte en mail til dem jeg købte dem ved og forklarede hvor skuffet over deres produkt jeg egentlig var, set I forhold til hvad de reklamerer med.... de refunderer det fulde beløb, og propperne kan jeg bare smide ud, super god service...

  • razark
    razark Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
    #14   25. jun 2018 Har de samme "No-noise" ørepropper og er kanon glad for dem. For at de virker kræver det dog at de sidder rigtigt i øre-kanalen, nogle gange skal man prøve et par gange før man rammer plet. Men de er altså gode nok hvis man kan finde ud af at sætte dem i smiley

  • #15   26. jun 2018 De har skam været monteret på alle tænkelige måder, uanset hvordan de sidder er de, for mig, værdiløse i forhold til skumfiduser.

  • #16   26. jun 2018 Nu ved jeg ikke helt hvordan du mener at de er værdiløse i forhold til de billige skum propper, men er hele ideen med disse smarte ørepropper ikke netop at de ikke lukker al lyd ude som de billige gør det?
    -spørger fordi jeg ikke ved det smiley har prøvet af at køre med ørepropper (de billige gule skum fiduser) og for mig fjerner det både vindstøj, motorlyd og de fleste andre lyde, med undtagelse lige af tinitusen som jo så ikke overdøves af alle de sædvanlige lyde smiley
    Og det er da rart nok at kunne fjerne vindstøjen ved længere ture med høje hastigheder, men gider sgu ikk at jeg næsten ikke kan høre lyden fra udstødningen smiley


  • #17   26. jun 2018 Skumfiduserne er nemlig ligeglad med tone/frekvens. De lukker alt ude.
    Mine in ear headphones virker ligesom dem med lameller.
    De fleste lyde dæmpes betragteligt, men de vigtigste lyde forbliver audible (hørbare).
    De er dog til den... færdselssikre side de nonoise.

    Lidt noget snyd, at deres navn så er no noise.
    De sku hellere hedde no silence.

    Men ja altså det er ideen.
    Grædende børn i grøften, fuglekvidder (samt gear drevet ventilarme og dækstøj) det går altså lige ind og tirrer øreknoglen selv om man har de "no silence" i.

    Det er ikke noget for mig..
    Mine dæmper mere. Og så hører jeg musik gennem dem oveni købet.
    Slukker jeg musikken så KAN jeg godt høre hvad folk siger. .. Selvom man føler sig temmelig hørehæmmet.
    Folk skal ikke mumle i hvert fald., , så må jeg råve "HVABEHAR"


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.850
    #18   27. jun 2018 Jeg har kørt med "de billige" lige så længe jeg kan huske.

    De hedder Moldex Spark Plugs https://www.moldex.com/au/hearing-protection/foam-earplugs/sparkplugs.php

    Og de gør præcist det de skal. De dæmper alle skadelige lyde, og lader en føre en normal samtale og høre udstødningen, trafikken vejen, motor osv osv.

    Formstøbte hørepropper virker ikke for mig - og det gør "no noise" typen heller ikke, for uanset hvor godt de sidder i øret, ændrer det hele sig når jeg får min hjelm på. Når den bevæger sig lidt pga vinden eller jeg drejer hovedet, så rykker det i propperne som gør at de flytter sig eller også gør det ondt efter ret kort tid. Mine øregange er simpelthen ikke gearede til den slags - derfor skumpropperne. De har aldrig givet mig problemer.

    Folks øregange er enormt forskellige, og det kan man kun finde ud af ved at prøve sig frem. smiley


  • #19   27. jun 2018 Jeg bruger 3M EAR Soft FX. De er længe om at udvide sig, så man kan nå at mose dem på plads og så er de ultra bløde.
    Det meste andet giver mig problemer fordi mine øregange er meget forskellige i størrelse.

    No Noise passede perfekt i højre øre, i venstre var de alt for små, så der var 0 dæmpning.


Kommentér på:
No noise ørepropper

Annonce