{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Nicklas H
Nicklas H
Tilmeldt:
20. jun 2018
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 1

Mislyde efter drosling af mc {{forumTopicSubject}}

Hej. Har et spørgsmål mht drosling af en vs 800 intruder 1994, der er droslet på samme måde, det er gået rigtig fint i et års tid, men for to måneder siden, efter en lang tur på motorvejen er den begyndt at larme mere end den plejer, det lyder som om at man kører 110 når man kun kører 80, som om den tager flere omdrejninger, vi har pillet ringene ud igen men det har ikke hjulpet. Håber nogen kan komme med nogle idéer til hvad det kan være vi har skiftet kobling på den i sidste uge og den kører rigtig fint med den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mislyde efter drosling af mc
  • #1   20. jun 2018 Er der ændret noget på den kort før den begyndte at opføre sig anderledes? For di beskrivelse lyder meget som koblingsproblemer, og når du siger den lige er skiftet, stritter hårene i nakken på mig og min spidersense kilder.

  • Nicklas H
    Nicklas H Tilmeldt:
    jun 2018

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 1
    #2   21. jun 2018 der ikke blevet ændret på den som sådan andet end et nyt styr, og nogle nye og længere slanger til masteren. Vi har også kigget på og renoveret slavecylinderen, men ja det lyder underligt. Men koblingen fungere som den skal

  • #3   21. jun 2018 Så må der en bedre beskrivelse af hvad der sker og hvordan den lyder til, for at jeg kan komme med nogen hjælp smiley

  • #4   21. jun 2018 du har ikke skiftet olie i forbindelse med koblings skift eller er det bare grebet der er skiftet ??

Kommentér på:
Mislyde efter drosling af mc

Annonce