Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  akrapovic slip on Orig eller Kina model
  • #1   26. jun 2018 Kinamodellen har en 12.500mA 5V DC USB power bank indbygget - hvorimod den originale er forsynet med en lithiumfedtsmurt, tandhjulsdrevet 110V AC generator smiley

• #2   26. jun 2018 Jeg kigger lige med. En jyde er altid nysgerrig efter besparelser.

• #3   26. jun 2018 Jeg har valgt en kina-model fra wish. 340dkk incl fragt og lige til døren. den ser fin ud og har den fedeste lyd. og hvis den er grim, at se på når sæsonen er forbi, kan man jo bare købe en ny til prisen.

profilbillede
  • #4   26. jun 2018 Kender en der havde en på hans sv650, han sagde den skød eller brænde alt lyd dæmpningen i smadre hurtigt og tuden blev grim.

Man kan jo også give 1200 for en kvalitets potte, kig evt på den der sidder på min hyosung, dominator hp1, kostede vidst 1600 og er lavet i Polen.

• #5   26. jun 2018 Marcus lur mig om din potte ikke også er lavet i Kina. endda måske også fra samme fabrik. til 350kr for en kina-model kan man jo, som jeg også skrev, bare købe en ny smiley

• #6   26. jun 2018 Nej, de lavet i Polen

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #7   26. jun 2018 Der er en klar forskel i lyden på en ægte og en kopi.

Ikke de første 2000 km, men lige så snart man runder et par sæsoner, slutter det for kinesien lortet.

Der er også synligt forskel. De billige ser jo max sløje ud...

• #8   26. jun 2018 Hvordan kan man se forskel Sajmon

• #10   26. jun 2018 Det der "brug-og-smid-ud" giver mig knopper... Hvis du køber noget ordentligt fra start, så slipper du for bekymringerne hen ad vejen om kvaliteten. Tænker også at Akra nok trods alt har ofret liiiidt mere tid på teknikken bag, hvis man da går op i at have en velkørende maskine smiley

• #11   26. jun 2018 Jeg tog chancen, pga en anden lyd. Må bare sige, at den lyder helt fantastisk. om man kører med en dyr potte med et stort hul igennem, eller en billig potte med stor hul igennem gør ingen forskel i min optik.

Kommentér på:
akrapovic slip on Orig eller Kina model

Annonce