{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

GSX 750 F - Næste skridt? {{forumTopicSubject}}

Hej gruppe,

Jeg kommer tit herind for at få råd, spørger man forhandlere ender man tit med et noget andet svar end man i realiteten er ude efter.

Jeg har en GSX 750 F fra 05 vil jeg tro, den er så småt ved at blive for lille/kedelig/ensformig.

Det jeg er ude efter er noget mere sportslig, pænere smiley men stadig med en god nok siddestilling til at kunne køre 2x50 km på arbejde hver dag og stadig have lyst til mere når man kommer hjem smiley

Umiddelbart kan jeg ikke komme i tanke om andet end gsxr 750, r1 og fireblade.. men ved ikke om nogen af disse maskiner er behagelige at køre på, jeg er trods alt 187 cm høj.

På forhånd tak, med håb om mere bedre vejr smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSX 750 F - Næste skridt?
  • #1   18. maj 2007 BlackBird er svaret smiley

• #3   18. maj 2007 hej.
    tror ohså jeg ville vælge en BlackBird. hvis du kører i hverdagen, sådan stille og roligt.
    de andre cykler med din højde. vil dine arme og ben hurtig sove hvis man ikke køre med høj fart.
    kender lidt til det på min 750 R. og jeg er kun 178 høj.

• #4   18. maj 2007 Okay, en blackbird er jo heller ikke helt at kimse ad.. Men, tager jeg fejl hvis jeg mener den rent faktisk ikke er blevet produceret siden 2004?

Jeg mener den er jo taget af forhandlernes program stort set alle andre steder end her i dk?

• #5   18. maj 2007 De sidste blev produceret i 2005 ..
    Der bliver ikke lavet flere, og der går rygter om at det er fordi der snart kommer en 1200 Vtec som afløser .. bliver spændende at se.

• #6   18. maj 2007 Mente nok der ikk blev lavet flere, jeg var ellers blevet forelsket i en tidligere på året.. Så jeg sad og gluggede efter aftermarket udstyr, da jeg så kun fandt et yderst sparsomt udvalgt undersøgte jeg lidt nærmere hvorfor det mon kunne være...

SV1000S har en mere komfortabel kørestilling in RR modeller altså? smiley

En 1200 Vtec ville ikke være af vejen, men de skal vist oppe sig noget for at hamle op med den evt. nye busa og zzr 1400 smiley

Kommentér på:
GSX 750 F - Næste skridt?

Annonce