423 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Oprettelse af mc. Oprettelse af mc.

Jeg skal hente en "ny" mc i morgen, som jeg jo gerne vil vise jer andre her på mcg.

Hvis jeg sletter den gamle først jeg har herinde, så slettes alle mine stemmer og kommentarer mv. også - det ved jeg godt.

Men gør de også det hvis jeg først sletter den EFTER at jeg har fået den "nye" ind i varmen - forstået på den måde at på den måde hele tiden har en mc oprettet herinde..

Måske lidt "gnidret" spurgt, men håber at I forstod det smiley

Hilsen
Thomas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Oprettelse af mc.
  • #1   19. maj 2007 du kan bare beholde den gamle herinde... og så skifte billeder på den ud med den nye, samt tekst osv hele vejen igennem... så skal den heller ikke igennem indstemnings møllen

• #2   19. maj 2007 Behøver du at slette den?? Jeg har da set nogle, hvor de bare skriver, at cyklen er solgt. Og så opretter du din nye cykel (tillykke med den) for sig selv

• #3   19. maj 2007 Det med at bytte tekst og billeder ud har jeg også overvejet, men det er jo ikke helt fair over for dem der har stemt og kommenteret på den. Det er jo i princippet en helt ny mc.

Den gamle vil jeg ikke beholde herinde, for med de ekstremt dårlige billeder jeg har på den, så skæmmer den mere end den pynter. smiley

Kommentér på:
Oprettelse af mc.

Annonce