{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Super Magna VS Intruder {{forumTopicSubject}}

For og imod på disse 2???

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=49683821

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?Link=%2Fasp%2Fnotesblok%2Fnotesblok%2Easp&annonceid=49894440

Jeg hænger lidt mod Hondaen, hvis man kan få et flat styr som på suzukien og så et fremflyttersæt. Men vil rigtig gerne høre for og imod på de 2 cykler.

PS: ja jeg har haft en GSXR før men skal ikke have en racer igen af flere grunde og vil gerne prøve kræfter med en af disse fede maskiner. Andre forslag end de 2 nævnte er også velkomne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super Magna VS Intruder
  • #1   19. maj 2007 supermagna,supermagna supermagna, den har en fed lyd, har et federe look og den trækker som et lokomotiv og er jævn hurtig både i topfart og acc
    har selv haft sådan en og det er den fedeste cruiser nogensinde sat på hjul


  • #2   19. maj 2007 hvis man går efter udseende ville jeg tage intruder da den er meget mere gennemført at se på... den har mere af den simple cruiser / chopper stil. den er jo fed som den er.
    men hvis det kommer til motoren kan man slet ikke sammenligne de to.. hondaen har jo ca 30 hk mere at gøre godt med...
    så motormesseigt honda og udseende suzuki...
    det er rart med lidt mere overskud i trafikken...


  • #3   19. maj 2007 Helt klart intruder den trækker rigeligt godt når du drejer på håndtaget du behøver ikke engang at gear ned bare drej og den trækker udenom

  • #4   19. maj 2007 Kender ikke noget til nogen af dem, men synes honda'en er klart mindre morfar at se på sammenlignet med den anden.. smiley

  • #5   19. maj 2007 Magna'en selvfølgelig. Den er mere unik end Intruderen, der ligner alle andre choppere/customs. Lyden på Magna'en er bare ikke så fed med sin v2'er - der er for meget ræs og for lidt chop;-)

  • #6   19. maj 2007 Magna'en er en fin cykel, men som inkarneret cruiser kører synes jeg at der kun skal være 2 cyl. (nu får jeg nok på puklen).

    Ingen tvivl om at Honda'en til enhver tid kan trække fra Truderen, men det er jo netop ikke den kørestil man vælger som cruiser kører. Så kunne du ligeså godt fortsætte i din gamle stil.

    Sørg for at få en prøvetur på begge og lad hjertet råde. Det er med cruisere som alle andre cykler at den skal "sidde ordentligt"

    held og lykke ned projektet


Kommentér på:
Super Magna VS Intruder

Annonce