745 visninger
|
Oprettet:
Første træf/køretur ved Horsens!! {{forumTopicSubject}}
Vi ville bare sige tak til dem der mødte frem idag og deltog i køreturen omkring Horsens, det var rigtig hyggeligt... Der kom i alt 18 personer, og næste gang skal der nok blive flere
Der bliver lagt billeder ind på galleriet senere!!
Tak for tur
Mvh.
David og Gert ( Bambi gruppen )
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 26 Svar: 161
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.079
Erling
Første træf/køretur ved Horsens!!