893 visninger
|
Oprettet:
kawa z750 {{forumTopicSubject}}
er her nogle som kan fortælle mig om en z750 er god til lange turer. er det nemmere at køre fx 1000km på en z750 kontra zx6r?
okt 2004
Følger: 64 Følgere: 206 MC-er: 12 Emner: 18 Svar: 822
apr 2006
Følger: 35 Følgere: 33 MC-er: 3 Emner: 32 Svar: 291
apr 2005
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 63
Alt i alt er det en kanon cykel og rigtig god motor! Men vil du køre en masse på motorvej og lange ture, så er en cykel med kåbe nok at foretrække.
kawa z750