1.312 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

MCG tilbagegang i markedet..? MCG tilbagegang i markedet..?

Er jeg den eneste der syntes at markedet her på siden er faldet i kvalitet...

For et par år siden var det min primære handelsplads for MC og stymper,

Men nu har forhandler oversvømmet markedet med cykler osv til ofte overpris...

Jeg har købt og solgt en del her inde, og slår fortsat mine ting op her, men der er stort set ingen interesse... salgs raten er dog stort set den samme, det foregår bare på andre sider nu...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MCG tilbagegang i markedet..?
  • #1   8. jul 2018 Det er efterhånden snart alt rykket over på Facebook desværre

• Nico ø
    Nico ø Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 1 Svar: 5
    #2   8. jul 2018 Heller ikke til at få svar fra sælgere tit herinde..?
    - ikke henvendt på nogle af jer i tråden, men har skrevet på flere dele til gsxr men ingen svar retur.. smiley

- for sådan en som mig der ikke har facebook, er det sgu ikke nemt at skaffe dele.. hehe

• #3   8. jul 2018 Enig. Jeg har også flere gange henvendt mig på noget,men aldrig fået svar retur. Så det er slut nu,gider ikke spilde min tid på det. Desværre,ærgerligt at folk er så useriøs.

• Nico ø
    Nico ø Tilmeldt:
    jul 2015

#4   8. jul 2018 mega ærgerligt, men er det samme både på bilgalleri og scootergalleri, markederne er bare næsten forsvundet, har handlet uhyggeligt mange dele på bilgalleri og scootergalleri, det forsvandt desværre bare pludseligt..

- der vel ikke nogle i tråden her, der ved en eller evt selv har et bagsæde til en srad 1999?? smiley

• #5   8. jul 2018 Næææ men jeg har sådan en fætter her smiley

profilbillede
  • Nico ø
    Nico ø Tilmeldt:
    jul 2015

#6   8. jul 2018 arrrgh det går sgu ikke, den skal godt nok modificeres for at komme på smiley

• #7   8. jul 2018 Med lidt god vilje måske. smiley

• #8   8. jul 2018 10000 ligegyldige forhandler annoncer har gjort marked helt og aldeles uinteressant.....
    En kæmpe stor del af handlerne er rykket til FB .... Som i virkeligeden er den ringeste handelsplatform der findes.

• #9   8. jul 2018 Mht ingen svar så kan det være pga annoncerne aldrig udløber

• Nico ø
    Nico ø Tilmeldt:
    jul 2015

#10   9. jul 2018 det havde jeg ikke tænkt på - man skal heller ikke betale som på bilgalleri, fandt jeg lige ud af for at oprette annonce.. er sgu lidt en ommer så.. smiley

• #11   9. jul 2018 Bliver gratis når der ikke er penge at hente mere.
    Husker dengang jeg oprettede mig tilbage i 2007 på scootergalleri, vanvittigt populær side dengang, og det kostede omkring 60kr bare for at oprette en profil.

Den var aldrig gået i i “nyere” tid.

• #12   10. jul 2018 123mc har fået mange mange over, men mon ikke det stagnerer nu hvor de også skal have penge for at man tilgår Magacin?

• #14   12. jul 2018 123 er vidst også inde over Touring nyt nu.

• #15   12. jul 2018 Har lige solgt via 123. Var også samtidigt til salg herinde. Der var væsentlig forskel på seriøsiteten i henvendelserne fra den ene og anden side.

Kommentér på:
MCG tilbagegang i markedet..?

Annonce