{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning og kørsel i Tyskland
  • #1   9. jul 2018 HVIS du bliver fanget i en kontrol får du ikke lov til at køre videre før udstødning (DB killer) er bragt i orden..

    Jeg ved ikke hvor ofte, de har den slags kontrol.

    Jeg kører personligt altid med DB killer i tyskland m.v.


  • #2   9. jul 2018 De er noget mere skrappe med det, og de slår rigtig hårdt ned på det i år

  • #3   9. jul 2018 Hejsa tak for info smiley

  • #4   9. jul 2018 Jeg har hørt at de er skrappe, hvis du bliver taget i en kontrol?

    Jeg har dog kørt indtil flere gange i DE uden at have mine DB killer i eller med og har passeret politibiler indtil flere gange uden at blive standset.

    Kan dog høre at oplevelserne er vidt forskellige....


  • #5   9. jul 2018 En DB killer - den gør vel ikke udstødningen lovlig alligevel? Den larmer vel bare (en smule) mindre.

  • #6   9. jul 2018 Jeg har hørt, jeg tror, jeg mener. Hvad med om dem som har oplevet noget angående åbne udstødninger giver deres besyv med.
    Jeg har kørt i årevis med åben udstødning i tyskland og er lige hjemkommet fra en tur i syd tyskland med min enstamper med åben udst. uden problem smiley


  • #7   9. jul 2018 Karsten tak for info smiley Jeg skal bare en tur til tandlægen i Flensborg og tænkte det kunne man jo lige få en god tur ud af på mcen smiley

  • #8   10. jul 2018 Jeg har også flere gange kørt for stærkt uden at blive stoppet.
    Men nogen gange har jeg fået en bøde, såå -
    Jeg har mange tyske kolleger på arbejdet, og de siger man har fået meget mere fokus på støj. Man kan tage chancen, men et kørselsforbud bliver det til, hvis man bliver stoppet.


  • #9   10. jul 2018 Jeg bor selv i Tyskland, er enig med Kenneth, ja man kan være der ikke sker noget men hvorfor ta chancen ? Især når man ved de kan være skrappe,
    Især hvis man hør der er fokus på lyd, tysk på selv varsel at det bliver det værste år med kontrol i år,
    Selv i Flensburg kan man være uheldig
    Min kami blev stoppet på hans tl1000r med bos Potter


  • #10   10. jul 2018 Jeg efterlyste nogle som er blevet stoppet, som kan fortælle hvad der skete og ikke om man har kørt lidt for stærkt. Lys, hvad har det med sagen at gøre, samt kammi, hvad skete der med ham ? Kan han selv fortælle ?

  • #11   10. jul 2018 Der er nok ikke ret mange her fra gruppen der er blevet stoppet, men efter de tyske mc-blade og tv-udsendelser sker det ret ofte at nogen bliver stoppet. Især skulle det være galt i Harzen. Alle dem jeg har set eller læst om, fik et kørselsforbud.
    Flere tyske mc-er skulle gennem et syn før de fik lov at køre videre.


  • #12   10. jul 2018 Taste fejl, lyd ikke lys,
    Tror ikke han er på mcg
    Men han er på facebook,
    Men han slap med en advarsel og fik besked på de dB skulle i,
    Men prøv at læs lidt i flere tyske facebook grupper, der kan du hvor folk har fået fahre verbot,
    For 2-3 weekender siden var der også en kæmpe kontrol i sydtyskland hvor over 500 motorcykler blev tjekket igennem, og der var der også over 20 stk der ikke måtte køre videre


  • #13   10. jul 2018 Tyske mc blade, tv udsendelser, propaganda og skræmme kampanjer. Og en fy fy det må du ikke. smiley

  • #14   10. jul 2018 Tja som man ser på det, jeg har ikke ondt af dem der bliver taget og får Fahrverbot,
    Tyskerne har meget mere kontrol end i dk. Plus de går meget mere op i div ting som er skrevet i ens papirer, jeg ombygget en del Streetfighter de sidste 7-8 år så kender en del til deres system smiley


Kommentér på:
Udstødning og kørsel i Tyskland

Annonce