Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Lægning af Stor formats fliser 250 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  førtegangskøber, hjælp
  • #1   20. maj 2007 Tjek dette site.
    De har vist mange års erfaring.

(link fjernet)

• #2   20. maj 2007 Det var ikke særlig hjælpsom sagt bademester:)
    Men altså, priser kan du måske sammenligne hvis du kigger på dba.dk Men sys det lyder af mange penge for sådan en gammel sag, selvom den selvfølgelig var dyr fra ny...

• #3   20. maj 2007 God stil du lige skal slå fast, at det ikke er konen som er en 83´ med 117.000 på klokken
    8_D

• #5   20. maj 2007 haha bademester, griner link smiley

• #6   20. maj 2007 hahaaaahaha
    Ja jeg tror sgu sagtens sådan en GW kan slæbe sådan en pølsevogn... Total grineren

• #7   21. maj 2007 Prøv at se efter Honda ST 1100 Pan european. Den går fra 1993 og frem. Tror at det vil være et superkøb!!

• #8   21. maj 2007 mmmm tror at den måske er lidt dyr. Mener at mange ligger ca. 15 k under, men der er jo heller ingen anhænger på, så spørgsmålet er jo om du har brug for det + og især om cyklen er i fin stil... og om det er gennem en forhandler så du har en form for 'garanti'

• Jrgen A
    Jrgen A Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #9   21. maj 2007 tak for indlæg. cyklen skulle være i absolut fin stand, uden ridser eller noget. Læder ok.
    Da jeg har en rygskade skal det være en motorcykel hvor jeg og konen ikke skal læne os for meget frem, derfor dette valg.
    Har i andre ideer til valg af en såden cykel ?

• #10   22. maj 2007 Du kan også overveje andre touring cykler som: Honda ST1100, BMW K'erne eller R'erne. Yamaha har også en FJR1300, men jeg mener først at den blev lanceret i 00 - så de er nok lige lovlig dyre endnu da...

Jeg har selv haft en BMW R1150RT som kørte rigtig godt, dog var cyklen ikke rigtig mig, men de kører fantastisk.

Jeg har nogle kammerater som kører Goldwing og aldrig kommer af dem igen. En af dem kører nu sin 3. af slagsen... så det er stærke vanedannende smiley

Kommentér på:
førtegangskøber, hjælp

Annonce