{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Sidi støvler - Men hvilke? {{forumTopicSubject}}

Jeg har læst div. indlæg om støvler her på sitet, og er af flere årsager overbevist om, at jeg skal starte ud i et par Sidi - Men hvilke?

Det bliver de første støvler, den første cykel osv., og jeg skal næppe på bane, men bare nyde landevejene og forsøge at se cool ud i mens ... Jeg vil gerne kunne stå af og gå hen til ishuset, men vil næppe tilbringe hele dage i støvlerne uden cyklen, som bliver en Ducati SuperSport.
Jeg vil tro at der skal kombineres med nogle tekstilbukser, så jeg kan have jeans under, når jeg tager MC'en til arbejde, så støvlerne skal være kompatible med den slags ...

Pt. står valget mellem Strada Tepor Evo:
(link fjernet)

eller B2:
(link fjernet)

... pros and cons?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidi støvler - Men hvilke?
  • #1   22. maj 2007 hvilken cykel osv...

Kender kun lidt til mærket og har dem dog heller ikke selv, men det første par er sku da meget stilrene hvorimod de andre der skal man sku have cyklen til det ;oP

• #2   22. maj 2007 ducati ja så det først nu...... men tekstilbukser ville jeg stadigt vælge nr 1.... de andre kræver da læder :o)

• #3   22. maj 2007 Min kæreste kører i et par der ligner dem i nr 2 link.
    De skulle efter sigende være ret gode og er forbløffende vandtætte i betragtning af at de er uden membran. Eneste minus er at alt det platsik-tingel-tangel knirker og knager hvis de ikke får et srpøjt wd40 jævnligt... Og som Anders siger, skal man ha cyklen til det. Jeg ville vælge de første. Men det er jo smag og behag. Personligt synes jeg heller ikke man kan kombinere textiltøj og en SuperSport... men det er jo en helt anden diskussion :o)

• #4   22. maj 2007 B2 er en god støvle. Kører selv med dem og jeg er godt tilfreds.
    I starten er den lidt stiv i det, men det kan hurtig gå´s ud og efter den er blødet lidt op, kan du snildt gå til ishuset eller lidt rundt i den. Den er IKKE som en skistøvle, hvis det er det du tænker på.
    Med den cykel bør du da kører læder hvis du spør mig smiley
    Har ikke kørt i tekstilbukser med B2´erne endnu, og kommer nok heller ikke til det.

• #5   22. maj 2007 Jeg har et par som nr. 1 og er super glad for dem.. kan klart anbefales

• #6   22. maj 2007 Jeg har lige købt sidi vertigo air, og regner med at få dem i dag ellre morgen, så skal nok lige melde tilbage når jeg ved om de er the shit smiley

• #7   22. maj 2007 Super - Det lyder som om, jeg må ud og tjekke nogle læderbukser ud (har jo allerede noget Dainese-læder til overkroppen) hvis stilen skal holde ...

... og det skal den jo ...

• #8   22. maj 2007 Hejsa

Jeg har et par som dem i det første link. Er godt tilfreds, dejlige og smidige at have på. Dog skal siges de første 14 dage tog det, før de var super at have på. I starten er de naturligvis lidt stive.
    De var også kanon billige.

Per

• #9   22. maj 2007 jeg har et par sidi vertigo.. og de sidder virkeligt super, mange siger de er bedst til de lidt smallere fødder, og alpinestars sidder bedre på en bred fod..

• #10   22. maj 2007 Mathilde>
    Go' idé at prøve forskelligt. Mine (udtalte) platfødder har også været stukket i mangen støvle allerede, men jeg har ikke haft held til at finde en Sidi-forhandler i nærheden (Kbh.) ...
    ... så indtil videre er jeg henvist til at finde en online-forhandler med en fornuftig returpolitik.

• #11   22. maj 2007 Så Har jeg modtaget mine støvler, og kan ikke sige andet end WOW, de er lækre... skal ud og køre i dem her lige om lidt, men de sidder som støbt på min fod, og er rigtig lækre og lette at gå i... 5 ud af 5 stjerner so far

Kommentér på:
Sidi støvler - Men hvilke?

Annonce