Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blitzet
  • #1   18. jul 2018 Du får ingenting. Blev blitzet for et lille år siden,nede på landes straße ved Magdeburg,og det gik sku jævnt fremad. Har ikke fået en hilsen dernede fra.

• #3   18. jul 2018 Okay det lyder godt smiley

• #4   18. jul 2018 Er blitzet mindst 10 gange i Tyskland i bil. Aldrig har jeg modtaget en bøde.
    Tror ikke de gider at bruge krudt på at inddrive de små penge via dansk politi,
    Men jeg har fået via udlejnings selskab tilsendt en bøde med tillæg for administration. smiley
    Så jeg ville slappe af hvis jeg var dig smiley Men ellers så trøst dig med at deres bøder er småpenge ift. her i DK

• #5   18. jul 2018 Jeg har en bekendt der ifb. med det VW mayhem i østrig.. de blev standset der nede med kontant afregning og den anden dag modtog de bøden i eboks :P(ingen kvittering eller noget der kan dokumentere den kontant betaling), om tyskerne gør det samme i dont know.. men det ville være træls smiley

• #6   18. jul 2018 90% sikker ingen bøde. Men det betyder ikke du kan køre som det passer dig.

Bliver du målt med 130 hvor du må køre 40, kan du være helt sikker på de tyske myndigheder finder dig.

Forskellen er at bøde taksterne i Tyskland ikke er ret høje, og derfor vil det have større økonomisk omkostning at finde dig end hvad bøde taksten er.

• #7   18. jul 2018 Så ville de nok længe ha fundet mig.

• #8   18. jul 2018 Fedt så behøver jeg nok ik bekymre mig mere om det så smiley

Kommentér på:
Blitzet

Annonce