{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

Sverige og bropas {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes ikke helt jeg kan finde ud af det ud fra hjemmesiden, men virker bropas til Øresund på samme måde som BroBizz altså at det følger med føren fra bil til bil, eller er det bundet til nummerpladen?

Spørg fordi jeg har både bil og MC og vil jo gerne have at det virker til begge.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sverige og bropas
  • #1   19. jul 2018 Det virker som storebælt. Så du kan godt låne din brobizz ud til en anden hvis han skal over øresundsbroen.

  • #2   19. jul 2018 Man kan vidst indtaste nummerplade, så man på sigt kan undgå at bruge brobizz/bropas, ved den så scanner nummerpladen.
    Jeg har ikke udfyldt noget og har den bare liggende i bilen.


  • #3   19. jul 2018 Vi var nogle stykker der tog til malmø raceway for et par uger siden. Og jeg betalte så de der 3xxkr for øresund bropass så man kunne komme over billigere.
    Jeg tastede min nummerplade ind så den kunne genkende den, og den anden lånte min brobizz, og den tredje købte jeg sådan en iticket til. Så vi alle tre kom over med rabat via min bropass aftale smiley

    Nummerplade genkendelse kan godt drille ved øresundsbroen, halvdelen af gangene registrerede den i hvert fald ikke min nummerplade, så der skulle jeg stå og blomstre lidt til der kom en medarbejder og åbnede for mig manuelt efter hun nok lige tjekkede min nummerplade i systemet.


  • #4   19. jul 2018 virker fint .tilføj nrplade på din brobizz aftale .kør hen i de grønne baner .kun dem så virker det

  • #5   19. jul 2018 Takker! så sparede jeg lige 227kr på familiens tur til småland!

  • #6   19. jul 2018 227 kr mere til is,til børnene!!!!! smiley

  • #7   20. jul 2018 @6 ja, og med 4 af slagsen er iskontoen konstant i minus! Heldigvis koster glass næsten det halve af de danske priser hinsidan - hvorfor vides ikke?

  • #8   20. jul 2018 Ha ja,jeg kender det alt for godt. Har også 4 unger. Og jo det er satme dyrt med is i ferien. Men sån er det. Som jeg siger til ungerne,når vi er langs på ferie,så er det minimum én is om dagen. smiley

Kommentér på:
Sverige og bropas

Annonce