1.770 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

suzuki gs500 går i stå suzuki gs500 går i stå

Har forleden købt en gs500 fra 99' og har haft lidt problemer med den når jeg har kørt.
når jeg har kørt lidt uden shoker i 5-10 min uden problemer går den i stå. Når jeg så vil starte den igen vil den ikke tage ordentlig fat ( når jeg giver gas tager den ikke ved), altså den starter ikke. en gang i mellen kan den så startes vedhjælp af shokeren, men ellers skal den stå lidt og så er den der igen...

aner ikke hvor meget shoker der skal bruges på en gs500 eller om det kan have noget at gøre med benzinhanen står på on og at den evt skal stå på pri, eller om det er noget helt tredie?!?!

og hvorfor går den overhovedet i stå? det lyder osm om den løber tør for benzin, men der er masser på den?!?

-håber nogle kan hjælpe...

marie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki gs500 går i stå
  • #1   22. maj 2007 Har en ven der kører en gs500 fra 99, han skal køre 5-8 km før han kan slå chokeren helt fra hvis det er 10-15 grader...

Hvis den lyder som om den løber tør for benzin så prøv at køre med chokeren lidt længere evt...

Men ved ikke helt...

• #2   22. maj 2007 Det skulle vel ikke blot være fordi at der opstår undertryk i tanken, pga. af udlufningen er stoppet...

Prøv næste gang den gør det, at åbne tanken og se om det hjælper...

• #3   22. maj 2007 hmm ja den står på on og ikke off, nemlig derfor jeg ikke fatter det...

• #4   22. maj 2007 men hvis der opstår undertryk i tanken, vil der så ikke altid komme un´dertryk løbende?

• #5   22. maj 2007 Benzinhanen skal i hvert fald ikke stå på pri... Det er kun til at fylde kaburatorerne (svømmerhusene) med... Den skal bare stå på on... Har en kammerat der har en gs 500, den skal også bare lige startes på choker også have det af efter 30 sekunder eller sådan...

• #6   22. maj 2007 ja men selvom jeg starter med chokeren og slår den fra efter et minuts tid går den i stå efter 5 min?!?!?

• #7   22. maj 2007 hva når du køre, trækker den fint? og går den i stå hvis du kobler ud, men du køre?

• #8   22. maj 2007 nej nej den går ikke i stå når jeg kobler ud, men lige inden den går ud tager den ikke ordentlig fat?!?

• #9   22. maj 2007 Jeg skal også kun køre med shoker i 30 sek eller sådan.
    Synes også det lyder som om, at der er bøvl med mængden af benzin den får.
    Prøv det trick med at åbne for tanken.

• #10   23. maj 2007 du skal ikke være sikker på det er chokeren min gs på det tidspunkt jeg havde en gjorde det samme og det var benzinfiltret og noget i tændningen som hedder pickupper ,de holdt op med at virke efter 10 min når de var varme snak med en suzuki forhandler måske han har nogen brugt der ligger ,jeg kørte med brugt og ingen problemer

Kommentér på:
suzuki gs500 går i stå

Annonce