{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Finansiering
  • #1   20. jul 2018 Jeg har netop købt ny mc for ca en måned siden og min første tanke var også at finansiere igennem en forhandler, jeg fandt dog ud af at jeg kunne gøre det billigere ved at låne i min egen bank i forhold til de tilbud jeg fik ved forhandlerne.. jeg kunne få lavere rente ved banken og lavere start gebyrer .. sørg for at læse alt det med småt og få forhandlerne til at skrive hver eneste krone ned som du skal betale før du skriver under, og muligvis snak med din bank for at se om det kan være løsningen .. held og lykke med købet

  • #2   20. jul 2018 På 123mc er der tit et link til en beregner er finansiering. Du skal dog huske på, at den finansiering som går gennem forhandleren, typisk har en høj ÅOP grundet store gebyrer. Så se bort fra en evt lokkende lav rente, og hør din bank ad.

  • #4   21. jul 2018 Det kan du jo ikke blot slynge ud som påstand.
    Afhængig er beløbets størrelse er Santander, Diba, osv. faktisk ret så dyre pga stiftelse omkostninger. Det er ofte en del penge forhandler og de selv stikker i lommen.

    Har lige selv købt en tre år gammel Toyota som frue bil, i egen bank med 20% udbetaling 2,95% rente og ingen stiftelses omkostninger..

    Så det kan altid betale sig forhandle om tingene.



  • #6   21. jul 2018 Prøv Coop bank. De køre med en rente på 9.5 på et forbrugslån. Det kan min egen bank sku ikke engang matche

  • #7   21. jul 2018 Vær obs på at der med finansiering af motorcyklen kommer til at stå tinglyst gæld/pant i Motorcyklen som skal indfries ved salg af den. Hvis du låner gennem banken vil det typisk være et privat lån som du afregner med banken, og der *bør* derfor ikke komme til at være direkte gæld i motorcyklen.

  • #8   22. jul 2018 Nu kan sådan en jo koste meget forskelligt...

    60k over 36 måneder koster ca 1923 hos COOP.
    Hos Santander koster det et lignende beløb men det afhænger af din økonomi.'
    Begge steder vil selvfølgelig først undersøge om de finder dig kreditværdig.


  • Henning n
    Henning n Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 30
    #9   27. jul 2018 jeg lånte 109tus igenmen Honda "nodea finans" 96md gir 1285md og så er der vejhjælp i dk med ingen udbetaling har været godt tilfreds det har bare kørt 8md tilbage

Kommentér på:
Finansiering

Annonce