680 visninger
|
Oprettet:
Slinger over 100km/t {{forumTopicSubject}}
Ja har været ude og køre lidt på min ktm sxc 625 idag
Ved 80-90km/t så sker der ikke så meget andet en det ryster (håber motard hjul hjælper lidt :=)
Over 100 så begynder den at slinger med for/bag enden
Ved 130 slinger den rigtig rigtig meget lige før man bliver slynget af! og det hjælper ikke at ligge sig ned!
forhjuld og gaflen er spændt så det kan ikke være det
Nogle der ved hvad det kan være for kan jo ikke køre på den sådan =(
Fra scrallar
jan 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 38
Har selv haft samme problem på min zzr1100, startede ved 140km/t og efter at have udskiftet stortset alt(dæk-fjedre for-afbalangsering-tjekket gaffel olie mængde-kronrørs lejer) intet hjalp til sidst kom turen til bagdæmperen, skiftede til en Hagon, det hjalp sq. nu napper den 300 på klokken uden slinger i valsen
Men skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er den ved dig.
Håber du finder problemet, da det ødelægger hele fornøjelsen.
Mvh Tayson
jul 2004
Følger: 70 Følgere: 57 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 440
løsning .... NY MC
smiler
okt 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 37 Svar: 284
Start med dæktryk og dæk/hjul det er det letteste, så hvis det ikke hjælper kan du starte på alt det andet de andre skriver!
Held og lykke!
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 549
Forgaflen er slået skæv (/skæv gaffelbro)? [Det ser helt fint ud]
Afbalancering (eller mangel på samme) på hjul? [Ved jeg så ikke om det er men går jeg ud fra]
Som Michael skriver; styrdæmper? [Tjaa en idet]
For lidt/højt dæktryk? [vil jeg lige tjekke i morgen]
Bremserne bider jævnt, men konstant (uden udslag i bremselyset)? [Bremser bider ikke så det er ikke dem]
Slag i fælgen/eger? [Nej ser helt fine ud]
Det føles somom at alt trykker er bagi (min vægt) og så er den lettere foran og så gør den det! men tror ikke det er det...
Kan det være fordi det er cross dæk?
Ham der havde den før han har været oppe på 185km/t uden den slingerede! Det er det jeg ikke helt forstår! :S
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 549
Hvis man bruger den til vejen skal der 1,8/2,0bar i! så det er der kommet i. Men den slinger stadigvæk
Slinger over 100km/t