{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Slinger over 100km/t {{forumTopicSubject}}

Ja har været ude og køre lidt på min ktm sxc 625 idag

Ved 80-90km/t så sker der ikke så meget andet en det ryster (håber motard hjul hjælper lidt :=)

Over 100 så begynder den at slinger med for/bag enden

Ved 130 slinger den rigtig rigtig meget lige før man bliver slynget af! og det hjælper ikke at ligge sig ned!

forhjuld og gaflen er spændt så det kan ikke være det
Nogle der ved hvad det kan være for kan jo ikke køre på den sådan =(

Fra scrallar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slinger over 100km/t
  • #1   1. maj 2005 Halløj der
    Har selv haft samme problem på min zzr1100, startede ved 140km/t og efter at have udskiftet stortset alt(dæk-fjedre for-afbalangsering-tjekket gaffel olie mængde-kronrørs lejer) intet hjalp til sidst kom turen til bagdæmperen, skiftede til en Hagon, det hjalp sq. nu napper den 300 på klokken uden slinger i valsen
    Men skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er den ved dig.
    Håber du finder problemet, da det ødelægger hele fornøjelsen.
    Mvh Tayson

• #2   1. maj 2005 du er for let til din mc .... vi havde om det ved teori ..... eneste du kan gøre er at slippe gas og ligge dig frem over tanken .....

løsning .... NY MC

smiler

• #3   1. maj 2005 Ahhh nu er det jo ikke den største mc i forvejen, så med mindre han er dværg, er det nok lige hurtigt nok at dømme ham for let. Men hvis det skulle være tilfældet, er det ned til bageren og at få nogle kilo på smiley
    Start med dæktryk og dæk/hjul det er det letteste, så hvis det ikke hjælper kan du starte på alt det andet de andre skriver!
    Held og lykke!

• #5   2. maj 2005 Yes jeg vejer 130kg så er ikke for let! smiley

Forgaflen er slået skæv (/skæv gaffelbro)? [Det ser helt fint ud]
    Afbalancering (eller mangel på samme) på hjul? [Ved jeg så ikke om det er men går jeg ud fra]
    Som Michael skriver; styrdæmper? [Tjaa en idet]
    For lidt/højt dæktryk? [vil jeg lige tjekke i morgen]
    Bremserne bider jævnt, men konstant (uden udslag i bremselyset)? [Bremser bider ikke så det er ikke dem]
    Slag i fælgen/eger? [Nej ser helt fine ud]

Det føles somom at alt trykker er bagi (min vægt) og så er den lettere foran og så gør den det! men tror ikke det er det...
    Kan det være fordi det er cross dæk?

Ham der havde den før han har været oppe på 185km/t uden den slingerede! Det er det jeg ikke helt forstår! :S

• #6   2. maj 2005 Så blev der tjekket luft! den havde 0,8bar foran og 1,0bar bagi! og det skal der også være hvis det er til offroad står der!

Hvis man bruger den til vejen skal der 1,8/2,0bar i! så det er der kommet i. Men den slinger stadigvæk

Kommentér på:
Slinger over 100km/t

Annonce