{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Kawa ZXR 400 - Diskussion {{forumTopicSubject}}

Hej. Nu har jeg efterhånden terpet en masse sider herinde, hvor jeg har læst om præcis denne cykel, samt mange andre også. Jeg leger lidt med tanken om at anskaffe mig en MC og er mere eller mindre dybt forelsket i denne cykel.

Jeg er nået frem til, at mange anbefaler denne cykel pga. kvalitet, køreegenskaber samt det pæne udseende (som jeg er helt forelsket i).

Jeg kunne dog godt tænke mig at høre på hvilke områder denne MC er bedre end de andre. Altså istedet for bare at sige "Kawa roxx", så vil jeg gerne høre mere konkret hvad der er så godt ved lige præcis denne maskine, og hvad der eventuelt er mindre godt ved den.

Til sidst vil jeg spørge ind til prisen på denne cykel. Hvordan kan det være at den er SÅ dyr iforhold til andre i 400-klassen? Altså den er jo ikke guldbelagt smiley

/Stephan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kawa ZXR 400 - Diskussion
  • #1   24. maj 2007 Tror ikke den er bedre eller dårligere end GSXR400 og CBR400, men imo er den pænest af de tre.

• #2   24. maj 2007 Jeg har haft en Zxr400 fra 93 og den var jeg pisse glad for den kørte bare og der var ingen problemer og havde den i 2år

Du kan se den inde under min TL1000 R i min profil :o)

Hvis du feks. tager en zxr400 og sætter den op mod en Gsxr400 fra samme årgang er den top fesen (efter min mening ) Da den er meget mere spinkel så den kommer til at se for lille ud til en fyr ,hvor imod kawaén er lidt bedre passende..

Synes det er et godt valg ,men det er stadig mange penge for en 400ccm...

• #3   24. maj 2007 Jeg sad bag på en igår og jeg kan kun sige, at det er en rigtig lækker mc. Jeg synes man får meget for pengene og så ser den også rigtig godt ud.

Jeg sad bag på Rune´s, her inde fra galleriet... Den trækker rigtig godt, når man tænker på at den er droslet og vi var to på osv...
    Overvejer også selv at købe en ZXR 400, også fordi det er den 400´er som har den stærkeste motor... :o)

Mvh Niels

• #4   24. maj 2007 Du finder ikke nogen 400cc der har bedre motor..
    ZXR'eren er den hurtigste maskine på markedet blandt 400cc'er..
    Og synes også den rykker rigtig godt selv droslet smiley
    Og som Niels siger, så er det slet ik fordi den er langsom, selv med to på og en drosling i motorn.
    Skal ikke kunne sige hvorfor den er så dyr, men jeg er sq glad for min smiley
    Spørg endeligt hvis der er noget du vil vide om den, så skal jeg nok prøve at svare besdt muligt smiley

• #5   24. maj 2007 Jeg har også selv anskaffet mig en ZXR400 som begynder-cykel. Det har også vist sig at være en beslutning jeg har været glad for.

Den har jo alderen imod sig, hvilket har været skyld i jeg har mødt nogen elektrisk problemer: Ensretter og batteriet døde. Ellers synes jeg kvaliteten virker god på motoren, som jeg efter et års tid, endnu ikke er blevet træt af. Den rykker rigeligt til mit behov - endnu. Den starter hver gang efter et par omdrejninger, har aldrig haft behov for chooker. Heller ik efter den havde stået fire måneder vinteren over(!)

Mht. designet så mener jeg også at det er forud for sin tid. Dog kan man godt se den gammel, hvis du er en kender, bl.a. støvsugerslangerne afslører dette smiley

Lyden er super fed til gengæld. Jeg har en carbon laser potte på, den larmer super! Får rigtig mange gode kommentarer for denne.

Stillingen samt affjedringen er dog lidt for sportslig. Den er meget hård og kontant, her kunne man godt savne lidt komfort. Det prioriterede jeg dog ikke da jeg købte den.

Kan ikke rigtig finde nogen rigtig dårlige ting ved den - har heller ik hørt nogen... Nok derfor den koster 50k+ smiley

Spørgsmål, så skriver du bare smiley Ellers så har vi en gruppe her på siden -> ZXR 400

• #6   24. maj 2007 rfv400 motor er sq mere lækker;) Men fin maskine, bare alt for dyr...

• #7   24. maj 2007 Rasmus H - Jeg vil gi dig ret. VFR og RVF 400 har bedre motor. VFR 400 som er ældre end kawa 400 koster dog nogenlunde det samme og designet halter efter. RVF'eren som er den nyere koster vist lidt mere end ZXR'eren, den har dog også federe design et eller andet sted smiley

Med prisen i betragtning ville jeg dog stadig vælge ZXR'eren. Glemte at nævne sidst, den er jo også super billig i forsikring

• #8   24. maj 2007 Jojo, men problemet ved en 400 ccm´s racer som zxr, gsxr, og vfr er forsikringen.. Nej snup hellere sådan en som min smiley

Gsxr motor + F stel = GSXF 400 :D, 20 kg extra på bagen, men MEGET billigere forsikring smiley

TT: Jeg har set på et par stykker, men syntes den er alt for dyr, jeg regnede lidt på det,og til de priser de ligger i 40-60k kan man lige så godt importere en SV650 fra tyskland.
    Dog fik jeg tilbudt min nuværende mc til en meget fornuftig pris, så det endte således - og jeg fortryder INTET!

Men en Zxr 400 er en god maskine, den er flot, og lyder og køre godt ( baseret ud fra den viden jeg har kunne læse mig til herinde gennem min tid som bruger).

// Michael

• #9   24. maj 2007 nu køre jeg selv rvf 400 fra 96 og er sku fantastisk glad for den, her er jeg især glad for dens udseende. Men den var også dyr, måske for meget at give for en 400 ccm og nok den dyreste i den kategorien. Så hvis pengene ikke er et problem så find dig en fed rvf'er.

Kommentér på:
Kawa ZXR 400 - Diskussion

Annonce