{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Sena 10R & Shoei GT-Air hjelm {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Overvejer at investere i et Sena 10R sæt til min hjelm. Men kan intet respons finde på hvad folk syntes om det og om hvor godt det passer i en Shoei GT-air hjelm.

Nogen der har det I deres hjelm og kan komme med noget
feedback?
Kan kun finde feedback på Sena 10U....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sena 10R & Shoei GT-Air hjelm
  • #1   29. jul 2018 Men hvorfor ikke 10u nu når det er lavet til hjelmen ?

• #2   30. jul 2018 Fordi som jeg har forstået det skal man bruge den fjernbetjening til styret for at kunne bruge det til noget.
    Eller tager jeg fejl?

• #3   30. jul 2018 Er jeg ikke sikker på mener man kan bruge de knapper der er på den men er ikke sikker.

• #4   30. jul 2018 Har lige købt et Sena system. Der kan man bruge knapperne på hjelmen eller tilkøbe en fjernbetjening til styret - så her er det valgfrit. Er dog til en Schubert hjelm.

• #5   30. jul 2018 Okay så den er ikke krævet.
    Hvilket har du købt Kennet Z? Og hvad syntes du om det?

• #6   30. jul 2018 Det er Sena SC1 som passer til min Schuberth hjem som har indbygget mikrofon og højttalere. Indtil videre har jeg kun brugt det for at få lyd fra min telefon op i hjelmen og har altså ikke testet intercom mellem motorcykler.
    Havde lidt knas i første dage med at den pludselig slukkede men det er lidt tilfældigt om det sker men det virker til at være i forbindelse med klapdelen på min hjelm bliver lukket.
    Det kræver tilvænning at finde knapperne på siden af hjelmen og tror ikke jeg vil kunne gøre det med vinterhandsker på - men det fornuftige er selvfølgelig også at gøre det, inden man begynder at køre.
    Hvis jeg kører hurtigt/på motorvej 130+ er det nærmest umuligt at høre noget. Ved lavere hastigheder er det super lækkert at få lyd i hjelmen. Hvis det er musik, er lyden ikke fantastisk men kan bruges.
    Det er mine erfaringer indtil videre - har kun haft det i knap en måned. Desværre har jeg ikke noget at sammenligne med.
    Om min specifikke model, finder jeg det nederen at der ikke følger en batterilader med. Det betyder at jeg skal have hjelmen med indenfor og jage en USB fætter i den. Laderen kan naturligvis købes ved siden af og det kan en fjernbetjening også. Men så begynder det også at løbe op...
    Købte hjem og Sena hos Polo.

• #7   31. jul 2018 jeg kører schubert hjelm sr2 - og har sena 20s evo i, jeg hører fint klar og tydeligt både musik og intercom indtil 150, derefter støjer min udstødning for meget. har du en std udstødning kan du sagtens høre noget til 180 smiley jeg vil til hver en tid dog vælge sena som stand alone system i stedet for det indbyggede i f.eks schubert, det fungere langt bedre, og så kan du tage det med til din næste hjelm. det er INTET problem at ramme knapper, så snart du har kørt med det i 1 uge, 14 dage. så ligger det helt naturligt i dine fingre. smiley

• #9   31. jul 2018 Kennet Z - Tak for svar!
    Michael R - Syntes heller ikke de andre mærker ligesom fanger mig, de virker for klodsede
    Kristian A - Det er også derfor jeg har kigget på 10R istedet for 10U. Det virker for bøvlet med knapper inde i hjelmen også den fjernbetjening. Tror den fylder for meget

• #10   6. aug 2018 Mennjeg kan sige jeg synes at 10r virker fint. Prøvede en Interphone tour men den synes jeg gav støj med den klods så det blev 10r

• #11   8. aug 2018 KSN - Har købt Sena 10R. Nu venter jeg bare på det kommer

• #12   31. aug 2018 Til info hvis andre går med samme tanker omkring SENA 10R til en Shoei GT-AIR
    Så passer det lige i. Og tager ikke mere end ca 1 time at montere, hvis det er første gang man roder med det.
    Der er god plads til højtalerne, da der er lavet rum til det. Og man kan bruge de puder som sidder i hjelmen til at dække for højtalerne.

• #14   3. sep 2018 Lyden er god og fortsætter med at være god helt op til 150km/t.
    Jeg kører på en Yamaha MT-09.
    Jeg syntes det er pengene værd

Kommentér på:
Sena 10R & Shoei GT-Air hjelm

Annonce