1.093 visninger
|
Oprettet:
Sena 10R & Shoei GT-Air hjelm {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Overvejer at investere i et Sena 10R sæt til min hjelm. Men kan intet respons finde på hvad folk syntes om det og om hvor godt det passer i en Shoei GT-air hjelm.
Nogen der har det I deres hjelm og kan komme med noget
feedback?
Kan kun finde feedback på Sena 10U....
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 24 Emner: 21 Svar: 169
aug 2014
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 17
Eller tager jeg fejl?
aug 2010
apr 2017
Følger: 23 Følgere: 82 MC-er: 1 Annoncer: 1 Emner: 37 Svar: 399
aug 2014
Hvilket har du købt Kennet Z? Og hvad syntes du om det?
apr 2017
Følger: 23 Følgere: 82 MC-er: 1 Annoncer: 1 Emner: 37 Svar: 399
Havde lidt knas i første dage med at den pludselig slukkede men det er lidt tilfældigt om det sker men det virker til at være i forbindelse med klapdelen på min hjelm bliver lukket.
Det kræver tilvænning at finde knapperne på siden af hjelmen og tror ikke jeg vil kunne gøre det med vinterhandsker på - men det fornuftige er selvfølgelig også at gøre det, inden man begynder at køre.
Hvis jeg kører hurtigt/på motorvej 130+ er det nærmest umuligt at høre noget. Ved lavere hastigheder er det super lækkert at få lyd i hjelmen. Hvis det er musik, er lyden ikke fantastisk men kan bruges.
Det er mine erfaringer indtil videre - har kun haft det i knap en måned. Desværre har jeg ikke noget at sammenligne med.
Om min specifikke model, finder jeg det nederen at der ikke følger en batterilader med. Det betyder at jeg skal have hjelmen med indenfor og jage en USB fætter i den. Laderen kan naturligvis købes ved siden af og det kan en fjernbetjening også. Men så begynder det også at løbe op...
Købte hjem og Sena hos Polo.
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 105 MC-er: 3 Emner: 10 Svar: 86
aug 2014
Michael R - Syntes heller ikke de andre mærker ligesom fanger mig, de virker for klodsede
Kristian A - Det er også derfor jeg har kigget på 10R istedet for 10U. Det virker for bøvlet med knapper inde i hjelmen også den fjernbetjening. Tror den fylder for meget
aug 2010
aug 2014
aug 2014
Så passer det lige i. Og tager ikke mere end ca 1 time at montere, hvis det er første gang man roder med det.
Der er god plads til højtalerne, da der er lavet rum til det. Og man kan bruge de puder som sidder i hjelmen til at dække for højtalerne.
aug 2014
Jeg kører på en Yamaha MT-09.
Jeg syntes det er pengene værd
Sena 10R & Shoei GT-Air hjelm