Los tildækningsforbud.... Los tildækningsforbud....
Imorgen træder maskeringsforbuddet, som regeringen og dens kumpaner i al sin visdom har klækket, ikraft.
Og jeg må sige at jeg er lidt konfus. Man SKAL selvfølgelig køre med hjelm på. Men man må ikke have hjelm på, for så kan andre jo ikke se ens ansigt. Jo, for hvis det har et formål at være maskeret, mås man godt.....Formål som er tilladte at bruge masker til, er f.eks karneval. MEN man mås ikke have sin maske på, på vej til og fra begivenheden.
Men hvis man så kører mc....må man gerne ha hjelmen på, NÅR man kører mc....men man mås ikke ha hjelm på, på vej til og fra sin mc eller.....?!
Det skal nok blive interessant når den første motorcyklist bliver skudt som værende terrorist, fordi politiet ikke lige syntes at han fik hjelmen hurtigt nok af.....ELLER, må Jebus forbyde.....kommer til at køre med et tonet visir. For så bliver man da ihvertfald mistænkt for....hvad det nu er, kloge-Ågerne på tinge i deres genialitet forsøger at forbyde.
Hvis det er mig som de forsøger at få ram på med maskeringsforbuddet, er det ved at virke. Ihvertfald hvis meningen er at forvirre mig helt vildt.(Undtaget er, hvem jeg ej skal stemme på næste gang. Det er jeg da helt sikker på nu, var jeg det ikke før... )
feb 2014
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 293
Styrthjelmen vil ikke være et problem, så længe du er på din MC, eller er tæt nok på den til at det er troværdigt at dit formål er at køre på din MC.
Og jeg kan ikke forestille mig at Flemming Betjent ikke er den bedste person til at vurdere det.
Det bliver nok sværere når det bliver koldt, og Flemming skal tage stilling til om vi skal tage hjelmhuerne af eller ej.
Men jeg er helt sikker på at DF og regeringen har givet de fornødne ressourcer så Flemming kan forvalte den her yderst vigtige lov.
Og Flemming skal nok se frem til overtidsarbejde når mistænkelige julemænd begynder at dukke op sidst på året.
Men heldigvis har politiet ikke noget vigtigere at bruge deres tid på
maj 2018
Følger: 1 Følgere: 16 Emner: 5 Svar: 47
okt 2017
Følger: 41 Følgere: 290 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 807
Til jer som har læst indlægget, og ikke fanger at det er humoristisk ment, fordi jeg har glemt at skrive: Ironi kan forekomme: Ironi kan forekomme....(Undtaget er sidste afsnit.)
okt 2017
#2: Polle fra Snave med fjæset fyldt med udsplattede insekter
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
okt 2017
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.236
Dvs. du godt må have hjelm på på MC.
okt 2017
Men nikolaj: Retningslinjerne som politiet har fået udstukket lyder på, at man SKAL kunne se personens ansigstsudtryk. Alt andet skal vurderes af den enkelte politimand. Og ligeså såre at jeg stiger af min lille cykel, er det dermed op til den tilfældige politissemand eller kvinde at vurdere om jeg er potentiel burke-bærer, eller har et anerkendelsesværdigt formål med min kriminelle tildækning. (Overdrivelse kan forekomme!!!)
Jeg synes at det er rittig træls, at politikernes fremmedfrygt får dem til at vedtage ting, som gør det sværere for mig, som underklasse i det hersens land, at gå med julemandsskæg. Og at f.eks finde en almennyttig bolig....for det er jo osse en af de ting, som er en følge af den himmelråbende ledelse vi har i disse år. At os som er på overførselsinkomst (korsets tegn...) ikke må klumpe os sammen i "ghettoer." Så jeg betaler til boligforeningen, men åbner der sig lejemål i bestemte områder, som jeg kunne have råd til, vil kommunen med lov i hånd afvise mig. Ene og alene fordi at jeg er ryger....nå, nej, jeg mener hvid mand.....FUCK...sorry,jeg er lidt forvirret.... det er selvfølgelig fordi at jeg ikke har et arbejde, det er rigtigt
maj 2011
apr 2013
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 238 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.157
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 44
Sådan plejer det jo at gå når udbud og efterspørgelsen stiger på nogle ting.
okt 2017
jun 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 16 Svar: 378
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 923
Det hele håndhæves med bemærkningen "man skal se hvem man taler med" og jeg kan kun bifalde reglen.... men da man fik en hættemåge fra Syrien i lærerpraktik var det pludselig ikke en regel der gjaldt for hende! At hun tilmed var "hjælpelærer i Dansk" uden at kunne et ord gjorde situationen endnu mere grotesk.
Personligt synes jeg det er fint man skal vise ansigt på gaden. Og personer i offentligt embede så som lærer burde ikke bære tildækkende beklædningsgenstande - og slet ikke religiøst betingede symboler der sætter klare skel mellem "dem og os" som netop et tørklæde eller en Burka gør.
okt 2017
#18: Det er hyklerisk. Når vi er sådan her i danmark: Alle har deres personlige grunde til at handle som de gør. Og ingen regler uden undtagelser.....men så kan vi ligesågodt lade vær med flere regler. Og sådan er vi....eller mange er, her i Dk: "Der går en undtagelse fra reglen"....men jeg kender ikke vedkommendes historie, og gjorde jeg det, ville jeg forstå, hvorfor vedkommende bliver undtaget.
Jeg siger ikke at det er hverken forkert eller rigtigt. Men jo mere "man" føler sig presset af f.eks samfundet. Des mindre overskud har "man" til at være så god som man gerne vil. For jeg vil ikke selv følge reglerne, når jeg ser at andre bliver undtaget....Kan du følge mig?
Jeg gentager lige migselv her, men: Det med hættemågen er hyklerisk set udefra. Og det kommer man ikke udenom uanset politisk perspektiv.
mar 2016
Husker stadig da Asger Aamund kørte reglerne for dagpenge ind på Christiansborg - 23000 sider.... tog 12 dage at printe ud!
https://www.youtube.com/watch?v=89hEKe5qKCs
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.038
Jeg er enig i din respons til per, bortset fra at jeg ikke er enig
Eller ah, ok.
Det er vel ikke reglen i sig selv.
Og jeg kan lige se dem for mig, efter årelang indokteinering, prøve at forklare ungerne hvorfor det både er forbudt at se solformørkelse uden briller på, og forbudt at have tildækning på sit face.
4 legs good, 2 legs bad....
Hvis ovenstående særning om ben ikke ringer nogen klokker, så må jeg på det kraftigste anbefale at læse/høre den eneste bog jeg nogensinde har fået grinekrampe af.
Animal Farm
Af George O.
Fantastisk tynd og hyle morsom lille bog fuld af mental pictures.
Om regeltyranni, idioti og opgør med misforhold.
Men afslutningsvis vil jeg bare minde om at vi har en sjakalplage.
Og hvis ikke man kan få lov at leve som man vil hvor man er.
Hvorfor så lade andre?
Man bør behandle andre som man selv vil behandles.
Men hvis alle vil behandlea forskelligt, så er det ligesom umuligt at behandle andre som de vil behandles samtidig med man behandler dem som man selv ville foretrække
You see?
Incompatible
Islam og hedonisme er ikke foreneligt
Det er muligt man ikke kan kræve at folk ændrer sig fra den ene dag til den anden når de ankommer.
Men when in rome... do as the romans.
Og det går tydeligvis ikke at bruge næsten hele landet som børnehjem for dem fra de udviklingshæmmede lande.
Folk reetablerer de omgivelser de er bekendt med når man ankommer et nyt sted.
Jeg er alvorligt træt af at bo i noget den region størstedelen af dem der bor her i albertslum kommer fra.
Og omgås de sjakal køtere der også er rimelig prævalente i de egne.
Billedet har jeg taget btw
Det er umiddelbart efter en oprydning.
Problemet er ikke religiøst eller racistisk, det er kulturelt.
De eneste danskete herude der ikke har givet op over for eroderingen af egnen, det er vagttårnet...
Alle andre "holder bare ud bro" efterhånden. Ung som gammel.
Ligegyldigheden eskalerer
Går man på mainstream nyheder .dk står der mest om hvad hvem siger til det som en eller anden har sagt om nogen tredje.
Meget typisk for situationen.
Vi er ude i hvem der er en hykler, en regeltyran eller en landsforræder.
Hvis vi ku bakke det bare en tand så ku det vlre vi ku komme i tanke om hvad det egentlig er det handler om.
Danmark er virkelig et lille paradis synes jeg.
Værd at værne om.
Også med lidt hvide løgne der holder befolkningen lidt pakket ind i vat synes jeg efterhånden, når man har set hvordan verden ellers ser ud.
De fleste steder er enten lidt for kedelige eller lidt for spændende.
Synes godt man må værne om det danske øhav
Ikke svigte vores smukke land og godmodige folk
feb 2013
Sry
apr 2013
Havde vi ikke allerede en lov mod at være maskeret i offentligheden?
Hvorfor håndhævede de ikke bare den gamle lov?
maj 2011
apr 2013
maj 2011
jun 2015
mar 2016
Det triste er at vi har fået en befolkningsgrupper der ikke ønsker at bidrage til vores lille paradis men i stedet vil slæbe traditioner og overtro med fra deres "failed states".
Hvis vi tager mellemøstlig kultur med til Danmark bliver Danmark mellemøsten. Det ønsker jeg på ingen måde, for der er immervæk for mange "stakkels muslimer" til at vi kan holde røven oppe på dem og lade dem vade rundt i heldragter og nisseskæg uden at lave en skid.
maj 2011
okt 2017
Jeg synes at (stort set) alle skal behandles ens. Men den balance er forlængst forskubbet ud i glemsel. Alt for mange hører til deres lille gruppe af menings eller "livsfæller" som de selvfølgelig kæmper mere eller mindre hårdt for rettighederne for. Og så længe den "politik" hersker, bliver landet mere og mere delt. Des længere kommer vi nok desværre også væk fra noget der ligner det Dk der trods alt stadig i en grad, eksisterede omkring årtusindskiftet. Eller ikke ret mange år før ihvertfald....
feb 2013
Bortset fra de fleste aspekter af daglig livsførelse
Mennesker har også en sjov ting med at visr tænder til dyr for at berolige dem hehehe. Som med så meget er en balancegang mellem faste procedurer og improvisation oftest det mest givende.
Mht at skibet er sejlet.
Ja vandene er godt nok mudrede.
Svært ikke at throw the baby out with the bathwater.
Men så igen. Ghettoerne er kommet og blevet til en selvfølge på en 50-60 år.
De kan vel også forgå lige så hurtigt. Og sammen med de kulturelle steømninger de repræsenterer.
Flere steder i dit indlæg synes jeg at kunne se vi har flere synspunkter til fælles
Bl.a. hvad angår "køns debatten".
Ghettoerne kom i kølvandet på en krig der signalerede starten på industrialiseret vest europa, med behov for arbejdskraft fra u-landene.
Overgår vi til en automatiseret industri kan den ligesågodt være i danmark.
Fremfor at vi får nordkoreanske "gæstearbejdere" til at bygge på vores flådefartøjer i polen...
Men nu er danmark smørklat mellem større interesser, og vi har længe været en bandwagon stat.
Så ja næ.
Altså jeg synes ikke alt håb er ude.
Vores levevis har vist sig i stand til at klare sig foeholdsvis uskadt gennem meget. Om end tilpasningsevnen er lidt langsom med vores omgangform.
Men jo ka godt se det er noget med at dig in for the long haul hehe. Hvis ikke man vil acceptere det.
Endsige tolerere
feb 2013
I forsamling skulle der være et anerkendelsesværdigt grundlag. Hvilket indebar religiøs overbevisning "o.lign". Hvilket vist også dækkede over fullface sølvapirs hjelm
Ved ikke om det stadig er en anerkendelsesværdig grund til at gemme fjæset.
At man er paranoid skizofren hehe
okt 2017
#32: At man gerne vil beskytte sin lille hjerne imod the alien rays from outerspace eller vil undgå at efterretningstjenesterne tapper ind i den samme og fjernstyrer os, betyder kun at man er paranoid skizofren, indtil det viser sig at være.....SANDT?!
jun 2015
okt 2017
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 44
Vores land er et herligt sted at være og alle der vil indordne sig og bidrage til fællesskabet, vil let kunne falde til her, tænker jeg.
jun 2015
Skizofreni ?
Vi er flere end i aner
okt 2017
maj 2011
okt 2017
feb 2013
Jeg har 0 mc oprettet...
Men man har nok brug for en uge i pattaya, hvis man ikke kan sove efter at have læst Patent 6506148B2 ..
..... https://patents.google.com/patent/US6506148B2/en
Jeg kendte desværre en der blev helt som tryllebundet af den kult tankegang. Og oven i købet føler sig overbevist om at jorden er flad.
Truman show syndrom
okt 2017
Los tildækningsforbud....