1.565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Fcking god stil... Fcking god stil...

Jeg har lige været til træf hos HMC i Vodskov idag. Da jeg skulle derfra væltede jeg på den BMW k100 jeg har lånt, fordi jeg ikke fik givet nok gas til at komme over kanten mellem græs og fliser.
Straks var der hjælp, både til mig, og til kværnen - og ingen af os kom noget til. - Men her kommer det VIRKELIGT fede: INGEN dumme vittigheder. Ingen der grinede, eller gjorde nar. Ingen nedladenhed.
Bare omsorg og hjælpsomhed.

Det er fandme fcking god stil !

Tusind tak til jer der hjalp mig op, og tak til alle for en god dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fcking god stil...
  • #1   2. aug 2018 Det var godt, at der ikke skete noget....Det er nok ikke mindre træls, når det ikke engang er ens egen mc. (Fint at der ikke skete noget m dig osse *popcorn*)
    Nu når folk er så søde ude i virkeligheden, er det godt at have Motorcykelgalleriet. Så kan man lige blive hånet alligevel og på den måde ikke gå glip af noget.....He-he...
    Nej, seriøst: Godt at du ikke kom til skade. Jeg har selv temmeligt gode erfaringer med "fucking go stil" på de kanter:
    https://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/381407-av__min_roev
    Ps: Jeg kan godt love dig for, at ser jeg nogen vælte, griner jeg heller ej. Ikke mindst fordi, at den næste der vælter, måske er mig eller ham jeg kører med....

• #2   2. aug 2018 Det er sq iorden go stil smiley

• #3   2. aug 2018 BROTHERHOOD

• #4   2. aug 2018 Jeg havde hjulpet og skreget af grin... uden humor dør baby smiley

• #5   2. aug 2018 spibatten: Racist!! ....Nej.... mandschauvinist!!! Sådan at udelukke samtlige kvinder som "kører" på mc. Fy, fy, skamme,skamme smiley
    DET ord måtte jeg lige slå op....kæft, et svært ord mand....Underligt, for jeg bliver kaldt det ofte....
    Brian s: Jeg kender godt "din type". Og det er fint nok, for så sætter man sig ikke bare til at hyle i kantstenen, hvis "din type" er ens kammi. Sagen er bare, synes jeg, at du risikerer at der er sket noget alvorligt med manden. Og DET kan altså godt være lidt (læs: meget) svært at tilgive at kammi så bare står og brækker sig af grin. Men hvis du virkelig er den type, som er kongen, så ved du nok dette i forvejen. (Dette er skrevet med et glimt øjet. Men er sandt smiley

• #6   2. aug 2018 klap dig selv på skulderen, det viser kun én ting. At de synes du har kørt fornuftigt... hvis du var kommet rullende med kobling og gas i bund for at blære dig, så havde folk nok fnist lidt. smiley
    men god stil! bikere har bare sammenhold smiley

• #7   2. aug 2018 #6: Ja, blærerøve og bikere som filmer sig selv mens de kører på bag eller forhjul, og de andre, som selv har skylden, er undtagelserne som bekræfter reglen.

• #8   2. aug 2018 #5

Som jeg skriver.. jeg havde hjulpet både med at få bæstet op og stå og med at få chaufføren lodret, og kørt ham på skadestuen om nødvendigt.. Men jeg havde ikke fjernet mit smørede grin med mindre han var kommet alvorlig tilskade, da vi så har en HELT anden situation.... Jeg forventer også at dem der hjælper mig op når jeg nu IGEN ligger ned. Skriger af grin og fortæller den piv sjove historie igen og igen.... At jeg lægger der kan der jo ikke ændres på, at ærgre sig koster kostbart liv. Grin er livgivende...

Forza “team Frimobning” smiley

• #9   2. aug 2018 Brian s: Jamen du har ret. Og en af de bedste venner jeg har haft, havde osse den indstilling. Og det ER forfriskende at grine ad og med. Det har jeg bare ikke i mig. Når der er sket noget i mit ellers kedelige leif, tager min hjerne automatisk det kolde overblik og den fokuserede mine på. Og selv når vedkommende griner af hændelsen flere år senere, har jeg det stadigt svært ved at grine med. Men hurra for forskellighed!

• #10   2. aug 2018 Rolig nu !
    Tro endelig ikke, at jeg ikke kommer til at høre for det her.
    Jeeez... På min arbejdsplads er det mere almindeligt at køre MC end ikke at ( i det mindste) have en.
    Jeg skal sgu nok blive mobbet, men jeg overlever nok.
    Det er mig der giver rundstykker imorgen

• #11   2. aug 2018 Forresten var der også en pige der, der havde et ( støttefod 'misissing' ) uheld, lige da jeg ankom.
    Hun fik også øjeblikkelig hjælp.
    Det kan jeg alt godt lide.
    I det hele taget er vi sgu en flok gode mennesker smiley

• #12   3. aug 2018 "Støttefod missing"....Det var ellers yderst diplomatisk udtrykt. Personligt har jeg døjet med overmåde støttefod under kørsel et par gange eller 3. Men det løser sig i det første venstre-sving.....

Kommentér på:
Fcking god stil...

Annonce