1.565 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Fcking god stil... Fcking god stil...
Jeg har lige været til træf hos HMC i Vodskov idag. Da jeg skulle derfra væltede jeg på den BMW k100 jeg har lånt, fordi jeg ikke fik givet nok gas til at komme over kanten mellem græs og fliser.
Straks var der hjælp, både til mig, og til kværnen - og ingen af os kom noget til. - Men her kommer det VIRKELIGT fede: INGEN dumme vittigheder. Ingen der grinede, eller gjorde nar. Ingen nedladenhed.
Bare omsorg og hjælpsomhed.
Det er fandme fcking god stil !
Tusind tak til jer der hjalp mig op, og tak til alle for en god dag
16 synes godt om
okt 2017
Følger: 41 Følgere: 290 MC-er: 1 Emner: 27 Svar: 807
Nu når folk er så søde ude i virkeligheden, er det godt at have Motorcykelgalleriet. Så kan man lige blive hånet alligevel og på den måde ikke gå glip af noget.....He-he...
Nej, seriøst: Godt at du ikke kom til skade. Jeg har selv temmeligt gode erfaringer med "fucking go stil" på de kanter:
https://www.motorcykelgalleri.dk/forum/generel-diskussion/381407-av__min_roev
Ps: Jeg kan godt love dig for, at ser jeg nogen vælte, griner jeg heller ej. Ikke mindst fordi, at den næste der vælter, måske er mig eller ham jeg kører med....
jul 2016
Følger: 12 Følgere: 267 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 299
jan 2013
Følger: 10 Følgere: 50 Emner: 90 Svar: 1.223
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.024
okt 2017
DET ord måtte jeg lige slå op....kæft, et svært ord mand....Underligt, for jeg bliver kaldt det ofte....
Brian s: Jeg kender godt "din type". Og det er fint nok, for så sætter man sig ikke bare til at hyle i kantstenen, hvis "din type" er ens kammi. Sagen er bare, synes jeg, at du risikerer at der er sket noget alvorligt med manden. Og DET kan altså godt være lidt (læs: meget) svært at tilgive at kammi så bare står og brækker sig af grin. Men hvis du virkelig er den type, som er kongen, så ved du nok dette i forvejen. (Dette er skrevet med et glimt øjet. Men er sandt
jul 2013
Følger: 15 Følgere: 114 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 442
men god stil! bikere har bare sammenhold
okt 2017
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.024
Som jeg skriver.. jeg havde hjulpet både med at få bæstet op og stå og med at få chaufføren lodret, og kørt ham på skadestuen om nødvendigt.. Men jeg havde ikke fjernet mit smørede grin med mindre han var kommet alvorlig tilskade, da vi så har en HELT anden situation.... Jeg forventer også at dem der hjælper mig op når jeg nu IGEN ligger ned. Skriger af grin og fortæller den piv sjove historie igen og igen.... At jeg lægger der kan der jo ikke ændres på, at ærgre sig koster kostbart liv. Grin er livgivende...
Forza “team Frimobning”
okt 2017
jun 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 16 Svar: 378
Tro endelig ikke, at jeg ikke kommer til at høre for det her.
Jeeez... På min arbejdsplads er det mere almindeligt at køre MC end ikke at ( i det mindste) have en.
Jeg skal sgu nok blive mobbet, men jeg overlever nok.
Det er mig der giver rundstykker imorgen
jun 2015
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 16 Svar: 378
Hun fik også øjeblikkelig hjælp.
Det kan jeg alt godt lide.
I det hele taget er vi sgu en flok gode mennesker
okt 2017
Fcking god stil...