744 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Åeh... GSR eller SV1000 N? Åeh... GSR eller SV1000 N?

Min kone har gjort sig gravid...

Jeg selv forsøger at gøre det til en vane, at hver gang hun får et barn, skal jeg have en ny MC. Denne gang kniber det lidt med både tiden og økonomien,fordi vi allerede har en datter på 15 måneder... smiley

Jeg vil imidlertid gøre MIT for at leve op til målsætningen, så giv venligst Jeres små inputs omkrig valget mellem en Suzuki GSR 600 til kr. 100.000,- og en SV 1000 N til 110.000,-

Det er jo to meget forskellige maskiner, men hvilken ville andre vælge, og hvorfor vælge den ene frem for den anden? På grund af det med tiden i den travle børnefamilie har jeg desværre endnu ikke selv været ude at prøve de to modeller ordentligt, men jeg har jo også (næsten) ni måneder at løbe på smiley

Det skal siges, at hvis valget falder på GSR'en, er der 10.000,- til ekstraudstyr, og dét skulle jo også kunne løfte den lidt i forhold til SV'en!

Jeg glæder mig til at høre nogle frugtbare tanker. På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åeh... GSR eller SV1000 N?
  • #1   26. maj 2007 Hørt! 100% enig med Ma10as

• #2   26. maj 2007 Du kan nok gætte hvad jeg vil råde dig til at købe...

Primært fordi den altså er ret sjov at køre på, hvilket jeg tvivler på at GSR bliver ved med at være - vel at mærke hvis du har noget MC erfaring i forvejen.
    Desuden er basis for at opgradere på din SV'er som du har tid og penge til det, hvilket kan gøre den til din helt egen personlige bike.
    Dette kan du jo selvfølgelig også på GSR'en, men alligevel...

Jeg stod selv og var egentlig ude efter en række 4'er og helst så racerpræget som overhovedet muligt - lige indtil jeg prøvede SV'eren. Jeg har tidligere prøvet 650'eren og den er lidt småkedelig efter min smag. Men da jeg prøvede sådan en 1000 V2'er så viste jeg bare at det var det jeg søgte.

Prøv dem begge. Og så er du garanteret meget tættere på en beslutning.

• #3   26. maj 2007 Og PS: Det er forhåbentlig DIG der har gjort konen gravid smiley

• #4   26. maj 2007 Check. I've got the message!

Og min gynger ikke på vej ind, inde i eller på vej ud af svingene. Den kan dog finde på at smide forhjulet i vejret på vej ud eller lægge en sort fed streg i asfalten.

• #5   26. maj 2007 Syntes ikk man kan stille de to cykler op mod hinanden. Det kommer jo helt an på om man er til bundtræk eller en man er til en meget omdrejningsvillig mc. Har selv en GSR og har også kørt noget på SV1000 jeg vil til enhver tid vælge GSR´eren, men nu er jeg også vild med udseendet på den samt motoren. Inden jeg fik min GSR havde jeg en GS500 der var jeg vild med at køre på svéren når jeg fik mulighed for det. Nu hvor jeg har GSR´eren blev SV´eren stillet med det samme jeg næsten var kommet op, det var slet slet ikk mig længere..

Og som tidligere skrevet en GSR behøver du ikk koste det vilde på for at have en god mc, hvor sv´eren der skal ofres en del...

• #6   26. maj 2007 Tak for svarene. Jeg er blevet klogere, men jeg må bestemt også se at få "booket" en tid i familiens kalender, så jeg kan komme ud og prøve modellerne!

Glenn B>> Du har gjort dit hjemmearbejde godt mht. min profil smiley Jeg hælder nok også mest til GSR'en, så du har helt ret.

• #7   26. maj 2007 Hvis du har en GS´er nu har du også nok krafter under de 10.000 omdrejninger på GSR´en. Jeg syntes i hvertfald at den også er sjov samt trækker derunder. Men nu er man hellere ikk bedre vant når man har haft GSér....

• #8   26. maj 2007 hmm, har du prøvet en GSX 750 F der er lidt mere i bunden, ved godt det efter manges mening er en gammel cykel, men hvis den kører godt og lever op til ens forventninger er det så ikke okay. Og så koster den kun 90k.

Kommentér på:
Åeh... GSR eller SV1000 N?

Annonce