{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Skift af mc - hvad går i efter. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tænker lidt på hvad vi vil have - når vi køber ny/anden mc.
Vi ved for det meste hvilken model og mærke vi vil have - det går vi så efter - og prøve turen - gør det vi havde håbet.
Men hvorfor tænker man ikke på hvilken komfort sædet ville gøre efter 300 km smiley
Er det kun mig der har haft dette problem ?

Ps skal lige sige - den jeg har lige nu - har et komfortsæde smiley og måske derfor jeg fik tanken smiley

Hvad går i efter - når i vil have en anden mc.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift af mc - hvad går i efter.
  • #2   4. aug 2018 køreegenskaber, fun faktor også må den da godt se ok ud. Synes det er forskelligt hvad indtryk en mc efterlader: Men Honda synes jeg har god kvalitet, - og det kører sku bare, deres gearkasse siger dog klonk v. skift (cbr). Suzuki - gsxr1300 fantastisk motor, stiv stel og efter justering med ecuflash så gik den helt fantastisk, - dog dårlige bremser der måtte obdateres. - Så røg jeg på en ombygget Yamaha R1. Den gav bare bang for the buk, havde drømt om den i mange år (dog uden turbokit) men pludselig var der en der var voldsomt modificeret til salg, - den måtte jeg eje. Nem og køre, - og gode aftermarkedsstumper - sku den bedste cykel jeg har haft bortset fra den sku have lidt olie, - men det er en kendt svaghed.
    Det med mc handler om følelser og oplevelser, - lige fra du kigger på den, til den oplevelse og det feedback du får fra vejen. Vil sige det er lidt som en kvinde, - man vil ikke undvære den selvom det gør lidt ondt engang imellem smiley


  • #4   4. aug 2018 Pris først og fremmest. Hvad der dækker mine behov er også vigtigt - gider fx ikke køre de 150 km på motorvej på en 250'er offroader som jeg gjorde de først år på motorcykel. Vedligeholdelse, udseende og selvfølgelig hvordan den føles at køre på, selvom det, pga. Penge, kommer længere nede på listen.

  • #5   4. aug 2018 Har min Transalp som aldrig bliver udskiftet smiley
    Nr 2 cyklerne bliver ofte købt under præmissen "Den har jeg vist ikke haft før...."

    Komfort, køreegenskaber osv har jeg i Hondaen, så jeg tør godt satse på de andre smiley


  • #6   4. aug 2018 Komfort, køreglæde, design..

    Forhandler service har valgt 2 mærker fra pga dårlige eller useriøse forhandlere med henhold til service. Det er så de 2 motorcykler jeg har nu desværre.


  • #8   5. aug 2018 Jeg har to da jeg har svært ved at vælge.. Komfort er der intet af, da ihvertfald slet ikke på den røde, men til gængæld er der køreglæde, smil og kriller i men på dem begge på hver sin måde. Det kommer jo an på hvad man vil med en MC. Il min køre langt, køre sjovt, køre lange ture, korte ture, have nået ingen andre hsr. Med en MC er der mange faktorer der kan være i spil. Jeg er godt tilfreds med min MC pakke

    profilbillede
  • #9   5. aug 2018 1) Pris
    2) Kørestilling
    3) Udseende
    4) Holdbarhed

    I den rækkefølje


  • #10   5. aug 2018 Den der bringer smilet frem , fra øre til øre

  • #11   6. aug 2018 Har lige investeret i en ældre Yamaha Vmax , forbavsne nem at køre, god siddehøjde
    også vil den først smiley smiley smiley smiley smiley også er den gået hen og blevet veteran cykel hvilket bevirker en dejlig billig kaskoforsikring.


  • #12   6. aug 2018 Den næste skal være hurtigere end Den sidste smiley

  • #13   6. aug 2018 ja, det er jo lige det. startede på en tomos på en pløjemark, det blev så til en anden gammel knallert, så en kødscooter, som hurtigt blev solgt til fordel for en ny yz80 crosser, - så knallert (Monza 3 gear som blev voldtunet), så en 45 knallert der også fik lidt stumper... så en 150 cc scooter, en 600 supersport, - så fik jeg en hjerneblødning, måtte have en mc der kunne køre 300... det blev så til en hayabusa. Så blev det tid til at se ghostrider film, og jeg drømte om trykladet mc, pludselig var der en til salg, tog op og prøvede den, - og blev smask forelsket, - tog den med hjem og fik sateme en skideballe af den anden verden af fruen da hun opdagede den næste morgen v. morgenbordet smiley - men som hun så senere har sagt, jeg er mc nørd og det kan hun ikke tage fra mig. Tror nok den næste drøm er en mc med over 300 hk... så må vi se om det lykkedes, det er i hvert fald sjov med sådan en der kan rykke skindet af kakaoen... og bare bliver ved.

  • #14   8. aug 2018 Den store drengedrøm har alti været en night rod special...! så da jeg havde sparet sammen så købte jeg den sQ .. og er smask forelsket smiley

Kommentér på:
Skift af mc - hvad går i efter.

Annonce