Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ønskenummerplade
  • #1   28. maj 2007 Man kan godt få ønskeplade til mc hvis det er det du mener??

Det koster det samme som til bil minus en plade så det er pænt dyrt...

Bundkranzen

• #2   28. maj 2007 sidste jeg spurgte var prisen over 6k. og blev hun sur da jeg sagde at det var sku da ik det halve af prisen til bil plader. som det burde. det var jo ikke hende der havde lavet systemet

• #3   28. maj 2007 se priser her:
    (link fjernet)

• #4   28. maj 2007 Jeg er ikke i tvivl om at jeg godt kan få ønskenummerplader, og jeg kender også godt prisen - 7380,- samme som til min bil. Det jeg spørger efter er om der findes et sted på nettet - ligesom Biltorvet - hvor jeg kan slå pladerne op for at se hvilke der er ledige?

• #5   28. maj 2007 Det er heller ikke betingelserne jeg er i tvivl om - de er ens...

Det jeg søger er et website/service/whatever hvor jeg kan søge efter nummerpladerne for at se om de allerede er taget. Den på Biltorvet indeholder ikke data om MC plader så mit spørgsmål er - findes der en service hvor jeg kan søge efter nummerplader - hvadend de sidder på en MC eller en bil - for at se om dem jeg har i tankerne allerede er taget?

• #7   28. maj 2007 Det har du sgu ret i! Jeg forsøgte med min egen MC plade og der fremkom den ikke, men det er selvfølgelig fordi den er blevet registreret indenfor de sidste 14 dage så den er ikke med i systemet.

Lækkert nok, så skal der bestilles plader smiley

Kommentér på:
Ønskenummerplade

Annonce