{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Incl. leveringsomkostninger.
  • #1   17. aug 2018 Det er den .

    Leveringsomkostninger har altid været med nr plade/r ellers ville det jo være snyd .

    De skal også oplyse den pris du skal betale når det når så langt.


  • #2   17. aug 2018 Prøv at fortælle sælgeren, at du ikke skal have den leveret, så du vil kun betale for nummerpladen. smiley

  • #3   17. aug 2018 Jeg tror osse, at inkl levering er beløbet som den koster.....Stående så du bare kan tage hjelm på, og køre hjem. (Med nr.pladen på....:-)

  • #4   17. aug 2018 Jeg har tidligere set en pris for levering hvortil så skulle tillægges nummerpladens pris.
    Jeg regner også med at nummerpladen er med i dag, da salgsprisen skal oplyses incl. leveringsomkostninger. Men er dog ikke helt sikker.
    Jeg har købt ny cykel, men den skal ikke indregistreres endnu, så det er jo godt at vide, om forhandleren "skylder" for nummerpladen eller skal give afslag for den manglende plade.


  • #5   17. aug 2018 Nåmen så må vi jo kigge efter i f.eks købeloven eller noget. nu, hvor der er opstået tvivl....

  • #6   17. aug 2018 Ifølge denne side, er loven ændret, så de skal skilte med en(1) pris. De skriver at det gælder fra 1.April iår....Men nu blev jeg godtnok i tvivl, om det kun gælder brugte biler.
    https://newsbreak.dk/leveringsomkostninger-paa-biler/
    Men ellers synes jeg, at "levering skal dække evt omkostninger fastsat af staten eller omkostninger ved registrering og klargøring." Dækker nogenlunde. Og det tolker jeg ihvertfald som at leveringsomkostninger er en ny mc, klargjort så man kan køre hjem på den. Lovligt er underforstået, ikk smiley


Kommentér på:
Incl. leveringsomkostninger.

Annonce