3.376 visninger
|
Oprettet:
Rengøring af fælge {{forumTopicSubject}}
<b>Hvordan gør i jeres fælge rene??</b>
Kender godt til WD40 (bruger det nu) Og lampe olie.
Men det gir en lidt fedte overflade som trækker støv til.
Og kunne være rart at finde noget andet som ik gir det.
Nogen der kender et vidunder middel???
jun 2006
Følger: 28 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 471
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 984
okt 2005
Følger: 123 Følgere: 127 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.072
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 277
Den skal og ka da begge dele.
Men jeg kan jo lige så godt gør det nemmer for mig selv.
Nogen der har hørt om at bruge Miljø affedtning??
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 277
Noget bestemt mærke i bruger??
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 MC-er: 5 Emner: 19 Svar: 587
/Kristian
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 97
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 277
Gider bare ik den fedte overflade som mange af tingene gir....
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 80
Jeg bruger petroleum og så godt med knofedt bagefter! men nu kører min R6er jo heller ikk på så fine fælge som din :-S
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 277
Jeg spare på knofedtet.
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 984
Det er da vist ønske tænkning..
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 277
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 31 MC-er: 8 Emner: 70 Svar: 502
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 984
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Man kan sagtens fjerne fedtet snavs med WD40-olie og lign. Men man skal altså affedte bagefter, så der ikke er noget at hænge i! Det kan f.eks gøres med fælgrens, så det kan man lige så godt gøre med det samme.
Derefter et eller flere lag ganske almindelig god autovoks eller spec. voks til alu.
Det har også den fordel, at de næste mange gange, går møget af med vand og sæbe i almindelig vask!
mar 2004
Følger: 13 Følgere: 11 Emner: 4 Svar: 16
dec 2005
Følger: 31 Følgere: 31 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 1.839
(fandt jeg ved at søge i forum..... du skulle prøve det en gang :D)
mar 2006
Følger: 21 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 185 Svar: 2.466
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 277
feb 2007
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 36
Rengøring af fælge