1.460 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Bar Risers .. Bar Risers ..

Hej.

Har muligvis kig på et styrforhøjer set (Eller hvad F... det hedder på dansk)
Jeg har fundet et sæt på Ebay .. men er det standart størrelse, til alle årgange?

http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-BLACKBIRD-BAR-RISERS_W0QQitemZ180125986503QQihZ008QQcategoryZ10460QQrdZ1QQcmdZViewItem

Nogen der evt. ved om de kan findes til en bedre pris?

PFT.
Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bar Risers ..
  • #1   1. jun 2007 Og måske gerne en dansk side?!

• #2   1. jun 2007 prøv at se her om der er noget du kan bruge
    (link fjernet)

• #4   28. jul 2007 Ja så lærte man noget nyt idag, og enda noget man kan bruge til noget. Vidst ikke man kunne få sådan noget til at hæve styret, så det skal jeg da have undersøgt nærmere. Har det nemlig sådan med min, at jeg godt lige kunne bruge at min arm bare havde været et par cm længere, får nemlig lidt ondt i arm og lidt ømhed i nakken, da jeg sidder en anelse forøverbøjet. Nogen der sådan ved hvad det vil stå i, at få sådan et par bar risers monteret.? Skal i forvejen have ordnet lidt på min vfr, når mc mand kommer fra ferie, blandt andet sænkning.
    Var lige inde i VFR klub og se i deres forum. Der var også nogen som spurgte til at få hævet styr, og der blev nævnt noget der hedder genmar bar risers, men det var igen på en udenlandsk side og der var til honda vfr, men der stod ikke lige årgang 90 nævnt, men min lokale mc pusher, som de kaldes :o), må jo vide det.

Kommentér på:
Bar Risers ..

Annonce