{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

LAAANGE køre tips ? {{forumTopicSubject}}

hej skal til albertslund på mandag fra Horsens
en god tur på 250km hver vej !
nogle gode tip til hvordan man over lever den tur uden at være total bustet når jeg når frem skal til et laaaaaangt møde og skal være der kl 10 sharp !
og nej vil ikke køre 200km/t så jeg er der på 1½ time smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LAAANGE køre tips ?
  • #1   2. jun 2007 det kan min cykel heller ikke smiley

• #2   2. jun 2007 ja tag bilen... :0)

ikke rigtig andet end prøv at slappe af i musklerne og huske at tage et par pauser på vejen..

• johnny w
    johnny w Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 2 MC-er: 1 Svar: 18
    #3   2. jun 2007 Hej David k .Kan du ikke bare stå tidlig op og en pause eller to så skal det nok gå

• #4   2. jun 2007 Jo langsommere man kører jo mere kan man slappe af og du er mindre busted når du ankommer... kører man 200km/t hele vejen sidder man og spænder og er meget konsentreret og bliver derfor smadret...

Nyd turen i et roligt tempo!!

/Jan

• #5   2. jun 2007 Og vær opmærksom på, at tager du broen over fra Fyn, så tager det MEGA lang tid fra køge sammenfletningen og til Albertslund (Kører den vej hver dag!!)

• #6   2. jun 2007 Du skal køre så hurtig vinden ca kan holde dig oppe så du ikke spænder i arme og ryg

• #7   2. jun 2007 lars N
    ja det bliver sku nok over fyn det er dog det hurtigste hvad jeg kan regne mig frem til
    min gps siger det tager 2 timer og 20min så hvis jeg nu regner med 3 ½ time så....

• #8   2. jun 2007 Ja, det passer nok meget godt! Og med ½ dag fri tirsdag, så er der nok mindre "run" på E45 om mandagen.

God tur!!

• #9   2. jun 2007 hust evt et par ørepropper...både for komforten og dine øres skyld..

• #10   2. jun 2007 Jeg kører KBH-Esbjerg mindst 2 gange om måneden (og retur HELDIGVIS ;P ) jeg vil sige, at 3½ time er meget lang tid til den tur du skal på, selv med lidt trafik. Jeg kører 300km på ca. 2t45m og det er uden at køre alt for stærkt..., men er det første gang du skal afsted på turen så tag du bare afsted i god tid.

Når du kører, bør du køre så fartvinden holder dig oppe, så du ikke skal bære din kropsvægt i armene. Ørepropper, eller endnu bedre InEar-Høretelefoner til MP3 afspilleren.... Genial opfindelse!!! Kør ca. halvdelen af distancen (Nyborg passer nok meget godt) og så hold en god rast med benzin påfyldning og en kop kaffe, eller en RedBull inden du kører sidste stræk! ;P

God tur!

• #11   2. jun 2007 250 KM ud og 250 KM hjem.....Det er da bare at koere...Saa langt er det da heller ikke syntes jeg.Bare husk oerepropper.

• #12   2. jun 2007 I kan ikke regne med "tiden".. Moptotvejen herovre er total stoppet hver morgen i tiden mellem 06:00 - 09:00 ind til Kbh.

• #13   2. jun 2007 Jeg var kørt til Århus og havde taget færgen over, det giver da et godt stykke tid mindre på cyklen.

• #14   2. jun 2007 Hvis du kører over århus-Odden, sparer du måske ikke tid, men du sparer køre-km, og så er turen fra Odden flottere end motorvejsturen og sandsynligvis knap så trafikeret. Til gengæld kan man ikke køre med samme hastighed...

• #15   2. jun 2007 Slutter mig til de to sidste. Mit råd er sejl over fra Århus. Faktisk en flot tur fra Odden.. Og så kør hjem.. Så kan cyklen også strække lidt ben over fyn..

• #16   2. jun 2007 var for 14 dage siden på øen der er 350 km fra ålborg
    delte turen op i 2 alså et stop for at tanke og strække ben

• #17   2. jun 2007 En har skrvet ørepropper :- De er altså rigtig gode for din mentale tilstand, når du kommer frem.

Gør også dig selv en tjeneste - tag et par ekstra handsker med. Og så stå af motorcyklen - ikke nødvendigvis længe - hver 40-50 minutter.

Sådan kører jeg meget ofte til heldags møder i Gøteborg og hjem igen på en dag 2 x 346 km!

En lille ting til - det er min erfaring, at du for det første skal bruge pauser, men også mellem pauserne bør du køre noget langsommere end du normalt gør. Så bliver du ikke træt. Kører jeg bil til Gøteborg som ovenfor nævnt tager hver vej ce 3 tim 15 min. På MC er det i hvert fald 4.

Kommentér på:
LAAANGE køre tips ?

Annonce