gsx-r 750 K7 "modificering" af lyd m.m gsx-r 750 K7 "modificering" af lyd m.m
Jeg går og venter på min første mc, gixxer 750 K7, men den kommer først hjem d. 22 juni. (SNØFT) Så er det jeg undersøger hvad man kan gøre ved den?
Med det mener jeg hvordan man kan få den til at lyde af lidt mere uden montering af anden udstødning, syntes nemlig den originale er fed som den er. Kan se at der er mange der har monteret en power commander eller kn filter, er disse to ting med til at forbedre lyden ellerer det mig der er helt ved siden af?? Er ikke så meget inde i hvad og hvordan en power commander virker eller giver mht. lyd, hk etc. eller et kn filter for den sags skyld. Ved kun fra biler at ved montering af et kn filter forbedrer man luftflow'et samt lyden når man giver den gas...
Hvad syntes i, nogen der kan hjælpe mig lidt på vej. evt. andre med en gixxer K7 der har erfaringer at dele ud af?
På forhånd tak...
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 21 MC-er: 7 Emner: 37 Svar: 170
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 53
Rasmus G: tak for svar.. rart at vide.. *s*
apr 2005
Følger: 26 Følgere: 25 MC-er: 3 Emner: 4 Svar: 80
jan 2007
jan 2007
20 dage er bare utrolig lang tid... Så må nøjes med at kigge på alle andres herinde og være rigtig misundelig *S*
Jay-kay: Okay ikke mere, troede at det var langt dyrere.. Ja det buder jeg få, men såå forhandlings villige syntes jeg nu heller ikke de er, nu må vi se, har bestil sort kåbeglas, rizoma nr. pladeholder og andet gejl - håber de gør monterer det til en fornuftig penge..
jan 2007
jan 2007
Men tak for din hjælp...
jan 2007
Hos forhnadleren har jeg købt: Mc'en selvfølgelig! nr. pladeholder, diverse carbon dele, kåbeglas m.m så det regner jeg selvfølgelig med at få en god rabat på. De har sagt at når jeg henter den, så kigger vi på afslag..
gsx-r 750 K7 "modificering" af lyd m.m