732 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

gsx-r 750 K7 "modificering" af lyd m.m gsx-r 750 K7 "modificering" af lyd m.m

Jeg går og venter på min første mc, gixxer 750 K7, men den kommer først hjem d. 22 juni. (SNØFT) Så er det jeg undersøger hvad man kan gøre ved den?

Med det mener jeg hvordan man kan få den til at lyde af lidt mere uden montering af anden udstødning, syntes nemlig den originale er fed som den er. Kan se at der er mange der har monteret en power commander eller kn filter, er disse to ting med til at forbedre lyden ellerer det mig der er helt ved siden af?? Er ikke så meget inde i hvad og hvordan en power commander virker eller giver mht. lyd, hk etc. eller et kn filter for den sags skyld. Ved kun fra biler at ved montering af et kn filter forbedrer man luftflow'et samt lyden når man giver den gas...

Hvad syntes i, nogen der kan hjælpe mig lidt på vej. evt. andre med en gixxer K7 der har erfaringer at dele ud af?

På forhånd tak...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsx-r 750 K7 "modificering" af lyd m.m
  • #1   2. jun 2007 der er masser af lyd i den som standard! Lyden er selvfølglig ikke så dyb som på en Acrapovic eller Yoshimura. Men elers larmer den en del.. Du får ikke mere lyd ved feks. ved at købe Yoshimura med katalysator. Køb er racer potte uden katalysator så får du MASSER af lyd og lidt ekstra power ud af det smiley

• #2   2. jun 2007 Okay, det er bare så ærgeligt at jeg ikke rigtig kan høre den nogen steder. Enghave motor starter jo ikke lige frem nogen der står i deres udstilling (hvilket er fuldt forståeligt!) Måske jeg skulle opfordre jer som har en gixxer k7 til at oprette en video - har ledt nettet tomt for at finde en god video...

Rasmus G: tak for svar.. rart at vide.. *s*

• #4   2. jun 2007 JayKay - 8800: Ja har set dit video indlæg mange gange og det er en rigtig fed lyd, men nu skulle det jo lige være uden montering af anden udstødning - Jeg har ikke fået gixxeren endnu og med alt det jeg har købt indtil videre + en evt. udstødning vil mc'en og udstyr stå mig i over 200.000,- så... jeg må nok holde lidt igen da sådan et udstødningssystem vel koster mig over 10.000 da jeg ikke lige er den rette til selv at montere den *s*

• #5   2. jun 2007 Jakob M: Jeg glæder mig da også helt vildt ekstremt til at få den!!

20 dage er bare utrolig lang tid... Så må nøjes med at kigge på alle andres herinde og være rigtig misundelig *S*

Jay-kay: Okay ikke mere, troede at det var langt dyrere.. Ja det buder jeg få, men såå forhandlings villige syntes jeg nu heller ikke de er, nu må vi se, har bestil sort kåbeglas, rizoma nr. pladeholder og andet gejl - håber de gør monterer det til en fornuftig penge..

• #6   2. jun 2007 Jay-kay: Hvad med at tage db killeren ud, hvis altså der sidder sådan en i den (det gør der vel i de fleste udstødninger ikke??)

• #7   2. jun 2007 Jay-kay: Okay, det vil jeg gå efter så, som sagt har jeg ikke spurgt, men regner med at det ikke skulle kst. mig det store.. Tror nu jeg har handlet det rigtige sted har allerede fået en shoei hjelm till 2800 istedet for 4000,-..

Men tak for din hjælp...

• #8   2. jun 2007 Jacob N: Ja det var så kun på hjelmen, min kæreste købt også en og der fik vi også rabat, da jeg køber den kontant kan de ikke give mig så meget rabat som hvis jeg købe den med mcfinans. Da de ikke tjener på det, men regner stærkt med at få rabat på de ting jeg har købt yderligere.. Jeg har ikke handlet beklædning hos dem, det er så selvfølgelig min egen skyld, men syntes ikke rigtig de havde noget. Så jeg har fået syet en dragt hos "dragtdesigneren" som er super fed og resten har jeg købt andre steder...
    Hos forhnadleren har jeg købt: Mc'en selvfølgelig! nr. pladeholder, diverse carbon dele, kåbeglas m.m så det regner jeg selvfølgelig med at få en god rabat på. De har sagt at når jeg henter den, så kigger vi på afslag..

Kommentér på:
gsx-r 750 K7 "modificering" af lyd m.m

Annonce