{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

reservedele til og valg af cruiser? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved hvor nemt/svært det er at skaffe reservedele til brugte choppere/cruisere fra midt i 80'erne til sidst i 90'erne?

Jeg skal ud og købe en ordentlig maskine (jeg har kun haft mindre maskiner). Det skal være en chopper/cruiser. Jeg har kr 50-85 tusinde. Jeg har overvejet en brugt Dragstar 650, men er lidt i tvivl, der findes jo også en del ældre maskiner f.eks. Honda Super magna, intruder 1400, virago 1100, VN 1500, shadow 1100 og flere andre.

Jeg vil gerne være sikker påat kunne få den lavet hvis der skulle være noget galt, og det kræver jo reservedele! Så mit spørgsmål går på hvor tilgængelige og dyre reservedele er til disse mange forskellige maskiner - hvad er jeres erfaringer?

Og hvad anbefaler I, at jeg køber? Jeg prioriterer køreglæde frem for fart!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reservedele til og valg af cruiser?
  • #1   3. jun 2007 dragstar men det skal da være min en 1100 ellers er det for småt hvis du har kørt på flere mindre maskiner

  • #2   19. feb 2011 Har du overvejet at prøve en Yamaha Vmax,det er bare en dejlig maskine
    meget slidstærk.og mega kvik og så kan man få alt til netop denne model
    det er flere fabrikker som kun lever af at lave udstyr til den
    så du kan forme den netop efter din helt egen ideer,så det bliver en hel unik maskine


Kommentér på:
reservedele til og valg af cruiser?

Annonce