658 visninger
|
Oprettet:
Nye billeder, nu med Rimstripes!! {{forumTopicSubject}}
Hey Allesammen.
Så fik jeg sat rimstripes på min bike, tjeck billederne... Håber i kan lide resultatet
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13164
jan 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 35
Det er meget pænere.
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
jul 2006
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 249
evt. link
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
Tak for det
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=13532
nov 2006
Følger: 49 Følgere: 47 MC-er: 4 Emner: 385 Svar: 3.353
Nye billeder, nu med Rimstripes!!