Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små rust pletter ...
  • #1   31. aug 2018 Puds det ned med ståluld og lidt olie

• #2   31. aug 2018 Er det på din Kawa fra 18?

• #3   31. aug 2018 Nu er det lidt svært at se hvor på cyklen delen sidder, men det kunne godt se ud til at være rust i samlingerne mellem forreste og bagerste plade? Sikkert fordi der samler sig vand i hulrummet. Det vil nok komme igen desværre, det bedste du kan gøre er at fjerne det og evt forsegle hulrummet med lidt fugemasse?

• #4   31. aug 2018 Fjern så meget du kan med en pudseklud, og bagefter smøre du de "betændte" områder med lidt "Marinefedt" fra Biltema. Det skyr vand og fugt generelt. smiley

profilbillede
  • #5   1. sep 2018 ACF-50

• #6   1. sep 2018 Tak for de gode råd, stedet er der hvor nummerpladeholderen sidder og ledningerne går igennem, så ja det er pga der er kommet vand der men det er ikke til at forhindre da der jo er et hul til ledningerne smiley .. jeg har fjernet det med noget som minder om autosol også har jeg puttet lidt maling på med en vatpind, det er ikke til at se nu .. jeg må bare holde øje med det også behandle det når jeg kan se det kommer igen smiley .. (bare fordi jeg er lidt øm da min mc kun er 2 måneder gammel) smiley

• #7   1. sep 2018 Hvis den kun er to måneder gammel, er det vel noget du skal snakke med forhandleren om?

• #8   1. sep 2018 #7 snakke med forhandleren om at der kommer rust på? .. det tror jeg ikke forhandleren vil gøre noget ved smiley der kan jo komme rust på alt som er af metal og som der kan komme vand på ..

• #9   1. sep 2018 Selvfølgelig skal du tage en snak med forhandleren. Der skal ikke være rust på noget, der er to måneder gammelt.

• #10   1. sep 2018 #9 Jeg har fjernet det og malet det over med sort maling, .. det er ved selve bag delen der hvor ledningerne går op fra nummerpladen .. der er jo et hul til ledningerne og når det regner eller jeg har kørt på en våd vej så kommer der jo lidt vand op i det hul som jo så har skabt lidt rust ... jeg skal til nr 2 service på næste fredag .. her fortæller jeg dem lige om det rust jeg har fundet .. måske de kan skille det ad for at se om der er mere rust gemt, tak for rådet ..

• #11   1. sep 2018 Min pointe er egentligt bare: er der rust efter blot to måneder, så kommer det garanteret igen - før eller siden smiley

• #12   1. sep 2018 # det kan du have ret i .. men ved ikke lige hvordan det skulle være undgået da det jo er på den måde mc´en er bygget på .. det jo ikke til at undgå at der kan komme lidt vand der op i det hul .. men må lige snakke med forhandleren på fredag så må de kigge på det ..

• #13   1. sep 2018 Ja, hør dem hvad de tænker smiley

Med mindre de, paradoksalt nok, siger de ikke vil gøre noget ved det fordi du selv har været i gang.

• #14   1. sep 2018 #13 haha ej så må de sku lige stoppe smiley hvis jeg finder rust så selvfølgelig fjerner jeg det så godt jeg kan selv så det ikke bare blive værre . .

Kommentér på:
Små rust pletter ...

Annonce