789 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hjælp til chopper... hjælp til chopper...

Hej mclister

Jaah.. efter lang tids søgen.. fandt jeg endelig ud a.. at jeg ville ha en Suzuki intruder 700ccm.. da mit budget ligger på omkring 50 kilo...! Kørte så op til bøderene jensen i horsens.. og fik der mit livs chok.. den var total lille.. lignede en lille suzuki skolecykel... blev virkelig skuffet.. så nu står jeg igen uden idér.. hva kan man få til de 50 killo..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til chopper...
  • #1   5. jun 2007 ..men hvordan kørte den?

Du får ikke noget totalt-oldskool-badass-rocker-derfugtertøjternesfuger-gørdrengenepåkajenmisundelige-starterhvergang og kører fedt til 50kkr.

• #2   5. jun 2007 det er lige mget hvordan den kørte.. for vil slet ikke eje den..! den er ALT for lille til mig.. er en gut åp 190 høj,.. vejer 100 kilo.. såå... de så helt tosset ud... fandt en marauder.. den var faktisk fed nok.. meeeen.. også 25 kilo dyere

• #3   5. jun 2007 Claus ¤Haslev¤ M >> syntes tank osv.. er så lille... men ja.. helt sikkert ville det hjælpe med en andet styr og fremrykker.. men alligevel..! ser det tosset ud når jeg sidder på den.. min far var flad a grin da jeg satte mig på den

• #4   5. jun 2007 Ja man kan blive noget så skuffet når man først kommer op på den. Jeg tror nu det er svært at finde noget lækkert til den pris uden de bliver 20-25 år gamle og jævnt brugte at se på.

• #5   5. jun 2007 Har selv lige købt en marauder 800 og det bare en fed maskine. Prøv at kigge på Honda Super Magna, mener der er 2 rigtig fede herinde til salg, prøv at søge i markedet. Det er gamle tøser men de rykker fandme bare røv.

Har du prøvet andre modeller?

• #6   5. jun 2007 Jeg har prøvet en Shadow 700 med fremflyttersæt og den føltes ikke _for_ lille. Givet, den er ikke kæmpe, men jeg følte mig nu godt tilpas. Jeg er omkring din højde og vægten var dengang omkring din. Den kørte forresten også godt.

Kommentér på:
hjælp til chopper...

Annonce