671 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hvorfor er kritik forbudt Hvorfor er kritik forbudt

Man må gerne rose mc-forhandlere her i forumet, men det er sku surt at man ikke kan kritisere dem, så man kan advare andre mod arrogante og utålige forhandlere.
Er der nogen steder på nettet hvor det er tillladt at skrive indlæg, hvor man kan hænge sådan en bandit til tørre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor er kritik forbudt
  • #1   5. jun 2007 hvor står det, at man ikke må kritisere en forhandler?

• #2   5. jun 2007 "1.3 Grimt sprog, udhængning m.v.
    Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, tilsvining eller udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel. Sker det igen vil din brugerkonto blive sat i karantæne og i sidste ende vil din brugerkonto blive lukket. I særlige grove tilfælde forbeholder MotorcykelGalleri.dk sig retten til straks at sætte din brugerkonto i karantæne eller lukke den.

Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke.

Hvis et indlæg ikke bliver slettet, kontakt da en hjælpe-administrator via linket "Hjælpe-admins" øverst på siden.

Det er ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, via forum eller kommentarer, herunder MSN adresser, mobilnumre, navne og adresser med videre. "

• #3   5. jun 2007 Under bruger betingelser.

• #4   5. jun 2007 synes Jeg har læst kritiske indlæg mod forhandlere. Så længe det er bertiget kritik tror jeg sku det er i orden.

• #5   5. jun 2007 Man kan jo godt kritisere uden at svine nogen til, som det er med ros, hvis der er mange der roser en bestemt forhandler er der nok noget om det, ligesådan med ris.

• #6   5. jun 2007 Lars: præcis det jeg mente smiley

• #7   5. jun 2007 Du kan kritisere og rose her: http://dmcn.dk/

Hygge

• #8   5. jun 2007 Kim L det lader til du ved noget om det. Ved du hvor man kan finde et sted på nettet hvor det er tilladt at give kritik til en forhandler som virkelig har været ubehøvlet ikke bare over for mig men et utal af mcister.

• #9   5. jun 2007 ordet kritik står da ikke i den smøre, der blev fremvist... tilsvining eller udhængning er da langt fra det samme......

fordi man har noget på hjertet, der nødvendigvis ikke er positivt, hænger man da ikke folk ud. politiet bliver da så tit svinet til herinde- men det tollereres da.

man behøver jo ikke kalde div. forhandlere for klaphatte, for at komme frem med sine meninger og oplevelser.

og at nogle forhanldere er i den forkerte branche, er ingen statshemmelighed.

• #10   5. jun 2007 Hvis de sponsorerer mcg så kan jeg da egentlig godt forstå at dee ikke må kritiseres, ellers holder de sig jo væk smiley

• #11   5. jun 2007 Hej Lars

Der er vel ikke noget til hindre for at du på "en saglig måde" fortæller hvordan du har oplevet en "episode"??
    så kan vi andre jo "take it or leave it" smiley sådan ville jeg nok gøre, uden at bruge grimt sprog hi hi :-)..

• #12   5. jun 2007 Jeg finder ofte debat og kritilk af forhandlere (link fjernet)
    Bare søg på fohandlernavn i google, og hvis der er noget på den side om vedkommende bliver det vist.

• #13   5. jun 2007 Steen Bo hvis det bare var en lille ting gad jeg ikke nævne det her.
    Har været inde på www.dmcn.dk men vedkommende er ikke oprettet hvilket jeg syntes er underligt da det er en stor forhandler og der er rigtig mange beretninger om dårlig behandling af værste skuffe.

• #14   5. jun 2007 Det lader da til, at du kan sige hvad du vil, om i hvert fald værkstederne her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=208

• #15   5. jun 2007 Jeg har selv lige for nylig lavet et indlæg om ventetid hos en forhandler hvor de blev ved med at udskyde tiden hele tiden, og de har lige gjort det igen.

Men jeg nævnte ikke engang navnet 100%, men det indlæg er da blevet slettet.. smiley

• #16   5. jun 2007 Ja jeg må indrømme at jeg er godt sur, men som sagt efterfølgende har jeg hørt ufatteligt meget skidt om denne forhandler, så det ender sansynligvis med at biksen lukker og slukker af sig selv, jeg syntes bare det er ærgerligt nogen kan drive forretning på den måde.

• #17   5. jun 2007 Ja Kim L, det er mig, der har oprettet gruppen... Mit alter ego hedder nemlig Ulf P smiley

Og havde jeg vidst, at der var en TITS gruppe Kim L, så havde jeg meldt mig ind med det samme!!!! Jeg forestiller mig, at det er noget med sprøde billeder af mandepatter. Jeg sidder allerede og savler som et svin smiley

Kommentér på:
Hvorfor er kritik forbudt

Annonce