{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Jeg giver op.. {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg rodet med motorskift, som egentlig burde være lige til. Men det var det bare ikke.. Fik endelig monteret mit ene sæt kaburatorer og fik gang i dyret, men så var der en lille plastik forbindelse der var revnet, og den lækkede benzin. Af med de kaburatorer og på med det andet sæt. Starter cyklen og så tager den mellem 5 og 8000 omdr. og går meget dårligt. Stiller lidt på dem men den går stadig meget højt. Og lige pludselig begynder den at springe tændings sikringen. Montere en ny drejer nøglen og væk er den sikring. Prøver med en 15 amp. drejer nøglen og 1-2 så er den brændt over. Aner ikke hvorfor den opfører sig sådan. Må nok erkende et nederlag og få den transporteret til en mekker og betale de sure penge det koster. Ellers kommer jeg sku nok ikke ud mere denne sæson..
Hvis nogen ligger inde med gode råd modtager jeg dem med kyshånd. Ellers hvilken mc-mekker kan i anbefale her oppe i det mørke nord. (Ja det er sku mørkt lige nu) Enten i Aalborg omegnen eller omkring Hjørring. Tak for du gad at bruge tid på at læse smøren igennem. Send mig evt. en pm. med råd/vejledning,
Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg giver op..
Kommentér på:
Jeg giver op..

Annonce