Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte vaskesøjle fra kælder og installere i badeværelse 800 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.400 kr.
  • Installation af 3 nye kontakter og opsæt af lamper. 3.000 kr.
  • Rengøring ved fraflytning 2.000 kr.
  • Installering af udendørslampe og påsættelse af dæksler på 5 stikkontakter og udskiftning af en ovenlys pærer 2.300 kr.
  • Klipping av hekk 2.138 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lapning af utæt tank?
  • #1   6. jun 2007 du kan bruge metal padding.. er det samme som plastik padding bare til metal self... det kan du få i byggemarkeder... eler hos en farvehandler... og den er også 2k så den er stærk

• #2   6. jun 2007 Det var hurtigt.

Jeg mener at han har prøvet det, men holder kun ca. 1mdr før den er utæt igen?

Det er til min bror's gpx 600

• #3   6. jun 2007 er farvehandler det er derfor jeg ved det... det burdte det ikke gøre hvis han bruger en 2 kompoenent... den hærder mega hårdt op...
    hmm hvad er tanken lavet af det må jo være jern så eller ??

• Anders P
    Anders P Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 72
    #4   6. jun 2007 Jeg ved ikke helt om du kan bruge kemisk metal til det.. Har aldrig selv prøvet.

• #5   6. jun 2007 ja den må være lavetr i jern, der er rustet hul i den.

• #6   6. jun 2007 kemisk metal og metal padding er det same... men kemisk metal er nok det mest rigtige udtryk... det er jo en 2k spartel masse så den burdte kunne modstå benzin..

• #7   6. jun 2007 Ok, han må igang med noget metal padding.

Tak for hjælpen smiley

• #8   6. jun 2007 1. Tøm den for benzin, helt ! lad den hvile en uge med åben benzindæksel, og skru benzin hanen af, den skal stå et sted med stor gennemtræk.
    2. Efter en uge tester du med næsen om den lugter af benzin. Hvis den gør det, venter du en uge mere, eller er du en modig satan, holder du en pind med en flamme på over benzin dæksel hullet, WOFF !
    3. Find en gørtler, eller en bliktud der kan lodde.
    4 Så skal du ikke lappe hver måneded.

• #9   6. jun 2007 Ragapak-

Du er en modig mand! Jeg ville nok bruge en støvsuger en halv dags tid på at suge dampene ud. Hvis man bare lader tanken stå åben og ikke andet, sker der da ikke en skid!

• #10   6. jun 2007 hmm... husk at alt rust skal være fjernet og den skal være 120% ren for at du kan lave det... jeg ville nok rense området helt for rust osv.. så ligge en ny plade i hullet og lige punktsvejse et par steder og så ligge kemisk metal på bagefter.. så har det nemlig lidt at gribe fat i..

Kommentér på:
Lapning af utæt tank?

Annonce