Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dnepr/Ural
  • #1   7. jun 2007 Det kommer an på hvilken model du mener; Ural/dnepr er jo ikke en model,men 2 forskellige motorcykel mærker.
    På en Dnepr MT 16 er der feks. drev til sidevogns hjulet,og der er du nød til at skifte bagtøj,hvis du tager sidevognen af. Uden drev til sidevognen,er der ingen problemer.Der tager du den simpelthen bare af.
    Håber det var til lidt hjælp.
    KIM

• #2   7. jun 2007 Jeg troede faktisk det var det samme mærke, siden man ofte ser folk skrive Dnepr/Ural i deres annoncer, men så blev jeg da det klogere:-)

Det er denne model jeg tænker på: (aner ikke om det er den samme model dog)
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50290950
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=50226658

• #3   7. jun 2007 Normalt har en MC-med sidevogn en registreringsattest, hvorpå der er anført, hvad der må kobles til den. Sidevognen har også et dokument, der er parret til MC-en(koblingsattest). Papirmæssigt, er der ikke noget i vejen for at skille dem ad.

Trknisk kan der være noget med fodhvilere og dæk. Med sidevog kan cyklen ikke lægges, så af og til er sådan en forsynet med dæk med plan trædeflade. Dem kan man ikke køre solo med.

Spørg i en synshal, men jeg tror egentlig ikke der er andet i det.

• #4   7. jun 2007 Ved godt at mange skriver Ural/Dnepr i annoncer.Mange cykler er også hybrider,da de passer stel,motor,hjul og lignende. Har selv haft en Dnepr MT 10, men motor,gearkasse,karburatorer og udstødninger var Ural.
    De største forskelle på motor er; Dnepr har alu. cylinder,mens Ural kører med støbehjern.Det samme gælder hjulnav. Uralèn er lidt mere gammeldags i designet,men Dnepr prøver at være lidt mere moderne.
    MVH KIM.

• #5   7. jun 2007 Kiramoto, ved du om man kan fjerne sidevognen fra de 2 modeller jeg linker til, uden der skal makkes i al for meget?
    Tak for hjælpen alle.

• #6   7. jun 2007 Der er vel også et problem med gearing. Hvis den har sidevogn vil den så ikke også skulle have en lavere gearing for at kunne trække det?

• #7   8. jun 2007 Du kanm sagtens skilde dem ad, hvis ikke motorcyklen har træk på både sig eget og sidevognens hjul. Så kan du ikke sådan lige.

Men hvorfor skilde dem af? Den skal da have sidevogn sådan en =)

• #8   8. jun 2007 Jeg synes også sidevognen er ok, men jeg vil foretrække den uden, det synes jeg ser fedeste ud smiley

Kommentér på:
Dnepr/Ural

Annonce