Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der noget gang i MC salget ?
  • #1   12. sep 2018 Har lige købt til latterlig lav pris, men kender ikke markedet ellers,
    Det er jo kendt at folk der vil af med deres mc sælger dem billigt inden vinter, næste sæson er den jo bare 1 år ældre.
    Vil også selv prøve at sælge en vinter mc snart, men har da ingen anelse om hvordan det vil gå, men håber da på et salg.

• #3   13. sep 2018 Men handler det i bund og grund ALTID ikke alene om pris og intet andet?

Om du sælger bananer, biler eller MC - om det er januar eller oktober - er prisen rigtig, så ja.

• #4   13. sep 2018 Pt.virker markedet ret stille. Masser af udbud på brugtmarkedet og lav efterspørgsel.
    Der kan gøres gode køb, særligt hos private, der skal af med cyklen.
    En 2008 Hayabusa ses udbudt til salg hos forhandlere til under 100 t.kr. , og private kan vel max få 75-80 for samme mc, hvis de bytter ind ved køb af ny MC hos en forhandler.

• #5   13. sep 2018 Solgte min BMW på under 3 uger. Der var ret stor interesse omkring den. Prisen var sat til at være den laveste af den model.
    Så er man realistisk omkring prisen, så kan man sagtens sælge.

#2: det er ikke rigtig en MC der er et marked for, og med de km tænker de fleste nok den er færdig nu b

• #6   13. sep 2018 Kan se du allerede har sat den til salg.
    Du vil nok opleve der ikke er meget gang i salget.

• #7   13. sep 2018 Har set vz800 årgang 2000 dem er der en del af til salg,ned til 25 a de lange

• #8   13. sep 2018 Havde min R1 til salg i ca 3 uger på G&G og kun et par henvendelser, og tog den af igen. Folk vil nærmest have den gratis, for det var den følelse jeg fik med de par skambud jeg fik.
    Så har valgt at beholde, da den er mere værd for mig !
    Så nu kommer den kun ud når solen skinner !

• #9   13. sep 2018 #8: Priserne på racere er også helt i bund pt. I 90/00'erne var racere det hotte, som alle savlede over. I dag får man dem kastet i nakken. Har set R1'ere som din, helt nede omkring 40-45.000kr. Samtidig forsøges 20 år gamle adventure maskiner at blive solgt som var de belagt med guld.

• #10   13. sep 2018 Jesper der har du ret sports mc er desværre ikke en mc type der er stort salg i, bare kig MC Huset i Herning, tror de har omkring de 25 R1'ere stående af forskellige årgange.
    Jeg valgte at beholde min, for den er mere værd for mig end de bud jeg fik.
    Så nu står den fuldstændig pudset med nye Brigdestone dæk S21r og nyt guld kæde kit. Den har fået lagen over i værkstedet og klar til næste sæson.
    Så pt køre jeg meget på min XSR 900.
    Med de priser der er på sports mc kunne det være man skulle finde en billig vinter en og prøve at køre hele året.

• #11   13. sep 2018 #10: Ja det er vildt som markedet er vendt. Jeg sidder pt og overvejer en XRV750 Africatwin eller VFR800. Vælger jeg VFR'en får jeg en ca. 10 år nyere mc, som har en nypris der er det ca. det dobbelte...

• #13   14. sep 2018 Apropos priser: Hvad er det ham Køge MC har gang i med de mega høje priser, der sætter på deres motorcykler. Nogen bud?...
    Der er vel ingen, der har brug for en faktura med et meget højt pålydende beløb?

• #14   14. sep 2018 Så får han mere hvis butikken brænder ned.

• #15   23. sep 2018 Fik byttet min sv1000s byttet om til en af mine drømme mc'er på under en måned, og begge parter synes det var en god handel, så man kan være heldig.

• #16   23. sep 2018 #13han er bare helt og aldeles blæst, jeg har overvejet at køre derned ohøg kigge, bare for at more mig over det. F.eks har han vistnok en ovrrgemt kawazaki er6n fra 2010 der er dyrere end en helt ny z650 smiley

Kommentér på:
Er der noget gang i MC salget ?

Annonce