587 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Passager på cb400 four?? Passager på cb400 four??

Hej allesammen!
Jeg overvejer at købe en honda cb400 four fra sluthalvfjerdserne. Jeg synes det er en fed maskine, men jeg har lidt betænkeligheder mht om den er velegnet til at have passager med på. Ville derfor blive glad hvis der er nogen der erfaringer med passagerkørsel på modellen, som de i så fald vil dele med mig.
Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passager på cb400 four??
  • #1   11. jun 2007 Cb four var min første maskine og som du skriver en fed maskine som sagtens kan køre med passgerer

• #2   11. jun 2007 GO FOR IT!!!!!. Min far havde sådan en engang, og så vidt jeg husker var den fin nok at sidde bag på. Går iøvrigt selv og overvejer at købe sådan en som min første mc.

• #3   11. jun 2007 Som mange andre startede jeg også på en 400/4 og tog da turen fra Kbh til Jylland et par gange med passager, og det klarede den fint.

• #4   11. jun 2007 ja det er en fin maskine til passagere det var min første maskine hvor jeg kørte på den sidste år men inden du køber en 400 four så kig på standen af den !! min motor gik i stykker og inden da brugte jeg lige så meget tid til at reaperer på den som jeg kørte på den smiley men såå lær man lidt om motorcykel motorer smiley

• #5   11. jun 2007 De har da ellers ry for at man næsten ikke kan ødelægge dem. Lyder som om du har været uheldig Jan.

• #6   11. jun 2007 ja det kan måske godt være fordi jeg har været uheldig men det hjalp heller ikke på situationen da jeg kørte galt på den men det er jo stadig en maskine med cirka 30 år på bagen så vil der jo være lidt uanset hvad man gør smiley men ellers er det en dejlig maskine smiley

• #7   11. jun 2007 cd 400 four dur!!!! gammel roadrace maskine så vidt jeg husker!! rigtig rigtig fed cykel!!!
    den kan du roligt købe!!!

• #8   11. jun 2007 Road Racer... Næ ikke som man kunne købe dem, men de blev da brugt ved Isle of Mann TT hvor de kørte top 10 placeringer hjem i deres klasse.
    Der findes dog også artikler om en tunet CB400f der på bane kørte fra en Ducati 750 tilbage i 70'erne.

De eneste fejl den model har, er en knastkædestrammer der godt kan sætte sig, så den skal lige hjælpes på vej med en skruetrækker, og så er tændspolerne ikke vandtætte (hvilket man opdager hvis man kører i styrtregn), men det kan silicone klare.

Men det er jo ved at være en gammel maskine, og finder du en der ikke er blevet renoveret bruger den nok en del olie pga. slidte stempelringe mm.

/
    Jesper

• #9   11. jun 2007 Tak for alle jeres svar, det sætter jeg pris på! Særligt når svarene bestyrker mig i mine forhåbninger!

Kommentér på:
Passager på cb400 four??

Annonce