525 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

København og stangtrafik København og stangtrafik

Hold da kæft!!!...som jyde må jeg sende min dybeste medfølelse til I stakkels mennesker som holder på Køge motorvejen i km-lange stænger hver morgen.....hvordan kan man leve med det?...men bottom line er at jeg var på øen i 2 dage på kursus på mc og lissom alle andre mc'er i køen kørte jeg op imellem de holdende rækker...ellers var man jo blevet stegt...men hvad koster det at blive taget for stribe-mellem-biler kørsel i bøde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  København og stangtrafik
  • #1   12. jun 2007 Hmm ..
    Var det ved en 7.20 tiden du kørte der?
    Så en R1ér drøne forbi bilerne deromkring smiley

• #3   12. jun 2007 Derfor man gerne vil have motor cykel her i Kbh smiley hehe. Hader og holde i kø -.-

• #4   12. jun 2007 Jeg savlede faktisk over en Rødmetal R1'er i morges, den kørte sydpå, mens jeg sad i firmaslæden på vej mod KBH....

Og ja, det er nogle syge køer at sidde i, især fra Lellinge sammenfletningen og frem mod Ørestaden (hvor jeg arbejder) ....kører tit meget tidligt hjemmefra for at undgå kødannelser

• #5   12. jun 2007 Men hva sker der hvis man bliver busted? De snupper sku da ikke ens kort som Jon forestår?!

• #6   12. jun 2007 Hvis bilerne i køen holder stille er det lovligt for en mc at kører mellem rækkerne, men lige så snart de bare triller en lille smule skal man flette ind på række. Hvis man ikke gør dette og politiet stopper en, står man til en bøde. Kender dog ikke størrelsen på denne bøde.

Oplysningen med at det er lovligt at kører mellem rækkerne ved stilstand er oplyst af en politibetjent.

• #7   12. jun 2007 Christian: nice, det er rart at vide, er sku altid lidt nervøs og kikker mig over skuldrene når jeg gør det smiley

• #8   12. jun 2007 ---->Christian.
    Det skal jeg lige huske at minde betjenten om, næste gang jeg holder for rødt med 5 biler foran og en række ved siden af osse.... op mellem rækkerne (ikke at jeg ikke tit gør det i forvejen) smiley

• #9   12. jun 2007 tror desværre ikke det holder ved en lyskurv smiley

• #10   12. jun 2007 På den anden side kan man jo spørge sig selv hvordan de havde tænkt sig at stoppe folk der kører på den? Hvis de ser det holder de vel selv i kø og kan jo så somregel ikke sætte efter dem.

• #11   12. jun 2007 tak info....ja det har sgu været mig nogen har set imorges. Der kom 2 mc'er op mellem rækkerne og så tænkte jeg...da fuck...jeg er jyde...jeg følger herrefolket ....men ok...sålænge pappet ikke er på højkant må man bare bløde hvis man nuppes....

Spørg lige om R1 prustede i varmen...shit sån en literpumpe har det ik godt med at holde stille.

hygge!

• #12   12. jun 2007 ....måske en mc betjent ?

• #13   12. jun 2007 Plejer sgu også at tage den imellem bilerne .. MEDMINDRE, jeg har mine givi tasker på .. så går den ikke, da jeg så fylder ca. en Bus-bredde smiley

• #14   12. jun 2007 Jeg kører på køgebugt motorvejen hver morgen omkring kl. 7, det er meget meget sjældent at jeg ser MC'er der ikke kører mellem rækkerne. Der er trodsalt kø næsten fra Køge til Høje Tåstrup hver evig eneste dag.

Det er et møg sted, men der er ikke så mange alternativer når man bor på falster og arbejder i kbh.

• #15   12. jun 2007 Ved Ålborg Airshow var der lang kø, var selv i bil, men der blev både kørt mellem biler og på cykelsti, selv politi på mc, og så ingen bøder blive delt ud.
    Der var dog nogle der efter min mening kørte for stærkt i mellem, hvis nu en dør skulle blive åbnet.
    I Tyskland gøres der plads til at man kan køre imellem, så mc og en selv ikke skal koge over i 30 km kø, men trille lige så stille.

• #16   12. jun 2007 Har kørt lange ture gennem tyskland på ferie, og der er de super flinke og laver plads til motorcykler mellem de to yderste vognbaner, ligeså snart der er kødannelser.
    Sikkert osse til udrykningskøretøjer...
    I Danmark synes jeg tit der lige er en vogn der "pludselig" bliver meget bred, når man forsøger at køre imellem. Typisk dansk - ingen skal foran andre!

• #17   12. jun 2007 Yup, der går ikke en dag uden at der er en bil i ydersporet på køgebugt motorvejen der lige skal ind og klemme til højre, man skulle jo nødigt komme før frem end dem når de nu har lagt sig ude i racer vognbanen smiley

Jeg kører iøvrigt rimeligt forsigtigt imellem rækkerne med hånd og fod klar på bremsen, så snart der er et lille hul i en anden række svinger der en bil over i det og der giver en del krydsende trafik i MC sporet smiley

Kommentér på:
København og stangtrafik

Annonce