524 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Den ene cylinder Den ene cylinder

Når jeg starter min cykel (intruder '86), er den somme tider meget langsom til at blive varm på den ene cylinder og den trækker ikke ordentligt før der er kørt nogle km... Jeg har tjekket tændrør og der er ikke noget.

Nogen der har en ide om hvad det kan være nu det kun er en periodisk affære?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den ene cylinder
  • #1   13. jun 2007 karburator problemer

• #2   13. jun 2007 også kun når det er periodisk? Kan det i så fald have noget med temperatur og/eller luftfugtigheden at gøre?

• #3   13. jun 2007 har du checket tændrør ? eller skiftet tændrør ? der er nemlig en verden til forskel smiley

men et godt bud ville også være at du får renset dine karburatorere.. skift også tændrør, det er altid godt at få noget friskt på..

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #4   13. jun 2007 Lad være med at skifte tændrørene - men byt dem i stedet rundt så det fra den sløve cylinder sidder et andet sted - og se om problemet så flytter sig med tændrøret eller bliver på den samme cylinder som hele tiden.
    Hvis det stadig er på den samme cylinder, er du jo en mulighed tættere på løsningen.
    Så bør du få tjekket dine tændrørskabler - f.eks ved at måle modstand igennem dem med et multimeter. Det er ikke så afgørende hvad værdi de har, men hvor ens de er.
    Jeg tvivler på det er karburator fejl - men det KUNNE også være lav kompression i yderste tilfælde.

• #5   13. jun 2007 Kompressionen tvivler jeg på det skulle være, men en god ide at bytte rundt på tændrørene. Har som sagt tjekket dem, men det betyder jo nødvendigvis ikke de er ok....

• #6   13. jun 2007 Periodisk kompressionsfejl `??? næppe....

Vand i benzin = is i karburatorer ????

En dunk karburatorsprit kunne kurere det. Tændhætter kunne også være en fejl, husker at min kones sv'er havde problemer pga. en kulbro i en tændhætte, så bare den hørte om regn så satte den ud...

Kommentér på:
Den ene cylinder

Annonce