Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Triumph Speed Triple
  • #1   25. sep 2018 følger lige med her smiley

• #2   25. sep 2018 https://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/41410-triumph_speed_triple_se_solgt

Jeg skal på tur med Søren i eftermiddag. jeg får lige hans nummer så du kan ringe til ham.
    MEN han var super glad for den..det var økonomi der gjorde han solgte.

• #3   25. sep 2018 Tak for det MLP.

• #4   25. sep 2018 Min er så modellen før (955i) jeg er og har været super glad for den. ingen problemer eller fejl overhovedet. Min nærmer sig de 40.000.km og kører som ny i gear mm. Den 3 cylinderet motor syntes jeg er en sand perle, fedt jævnt træk helt nedefra.... og så er der lyden uhhmmm

Jeg har haft den i 4 sæsoner nu, og hvis jeg skal have mc igen når den skal skydes af bliver det højest tænkeligt en nyere triple... I love it.

• #5   25. sep 2018 Ingen svagheder eller noget andet på sådan en triple smiley dét eneste er du får ondt i er kæberne af at side og smile hele tiden smiley

• #6   25. sep 2018 Ikke helt samme model, men jeg har netop rundet de første 20.000 km på min street triple. Helt uden problemer, fyldt med sjov og lækker lyd! Selve cyklen er fra 2008 og har nu kørt 90.000 km. Havde den på rullefelt i foråret og den yder som da den var ny. Drikker ikke olie mellem olieskift og er generel bare hamrende sjov at køre på. Jeg kunne meget vel finde på at opgradere til Speed Triple næste gang pga. de gode erfaringer.

• #7   26. sep 2018 Jeg har meget meget kort prøvet en.
    kørestillingen er, jeg vil frem.
    Lyden er, ja personlig ville jeg accelerere op kun for at kunne koble ud og køre og vride håndtaget.
    Så i min verden er det en cykel der bringer drengerøven op i en.

• #8   27. sep 2018 Havde en i 4 sæson'er og havde aldriig problemer med den.
    En fantastisk motorcykel, skøn motor med godt træk skøn lyd, lækre køre egenskaber på de små veje, og motorvejen var heller ingen problem, var både i holland og italien på min, uden problemer. gennemført lækker maskine der føjer dit mindste vink, .
    Mvh jesper

Kommentér på:
Erfaringer med Triumph Speed Triple

Annonce