{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

SUzuki GSX 250 ES - 1984 Startmotor {{forumTopicSubject}}

Jeg har før spurgt om noget vedrørende det at min cykel ikke kunne starte på elstart, den klikkede i start relæet men starter motoren kørte ikke rundt.. det gik dog over dengang, og den har startet på elstart de fleste gange der efter.
MEN nu er starter motoren helt død tror jeg, så jeg vil pille den af og se på den, om det evt. er kullene der er slidt væk, eller noget andet der kan ordnes. Den sidder under et dæksen oven på motoren, under karburatorne og knastkædestrammeren. Jeg tror ikke at karburatorne skal pilles af for at man kan komme til at få starter motoren ud, men knastkæde strammeren skal pilles af. Jeg fik at vide hos en forhandler at man skulle spænde kontra på en møtrik på knastkæde strammeren, og så kunne man roligt tage den af, hvis man bare ikke kørte rundt med motoren imens at den var af. Jeg har lige kigget lidt på det, og jeg ved ikke lige hvad det er man skal spænde kontra på, der er en "fingerskrue" som er fjederbelastet, som man kan drejes på, men ikke lige andet at skrue på... nogle der kan hjælpe smiley ?

PS: det er en GSX 250... ikke en GSX-R 250, det var der nogle der lidt misforstod sidst jeg spurgte om noget her inde, og de er jo ikke lige helt ens.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
SUzuki GSX 250 ES - 1984 Startmotor

Annonce